SAS med nye flyseter!

Det ska bli spännande att se om de två ex JK A320 kommer ha SAS nya inredning vid leverans i höst någon gång.

Jeg synes dette forslaget definitivt ser fresht og oppkvikkende, så lenge ikke treverket blir for mye plastic ala EK da ;) Kunne satt fingeren på de blå skiltene med radnummer, litt store?
Etter min mening er det mye viktigere å oppgradere kabinen i A330/340-maskinene som folk skal sitte 7+ timer i enn i fly som brukes på 1-3 timers ruter...
Ryktene er vel at det kommer til å skje noe drastisk i 2013, hvertfall når det gjelder C-kabinen :)

Noen som har ei oppdatering om status quo for innstallering av nye seter?

LN-RCZ bliver første -800 med nye Recarostole og den går i luften 1. september. Der har været en mindre forsinkelse pga. leveringsproblemer fra Recaro.
Første flyvning bliver - som det ser ud nu - SK4733 OSL-SPU. Hvis nogen her fra Flyprat skal med den pågældende dato, så god tur :)

Last edited:
Hvis der er nogen her på Flyprat, der skal med SK1473 OSL-CPH eller CPH-OSL med SK1472 i dag, så får vedkommende mulighed for at prøve den nye Recarostol på LN-RCZ. God tur :)

I ettermiddag hadde jeg gleden av å fly LN-RCZ ARN-OSL. Jeg sier gleden, for det er alltid en glede å fly.
Jeg må derimot si at jeg ikke syntes de nye setene var noe behagelige. De var harde og "passformen" passet dårlig. I går reiste jeg TRD-OSL med DY sin LN-NOT med sine "nye" seter og jeg må si at de var atskillig bedre. Hvis dette er den nye standarden kan jeg ikke si at det på noen måte er noen forbedring (med unntak av LN-RRG & Co).

I ettermiddag hadde jeg gleden av å fly LN-RCZ ARN-OSL. .

Og her er bilder av stolene på RCZ dagen før du satt der

Attachments

• IMG_20121010_182150.jpg
    IMG_20121010_182150.jpg
    46.6 KB · Views: 790
  • IMG_20121010_182133.jpg
    IMG_20121010_182133.jpg
    50.7 KB · Views: 791
Reiste med Crotian airlines igår Zagreb til København med de nye setene,bare fryktelige,slitten i ryggen etter bare 40 minutter..

Og her er bilder av stolene på RCZ dagen før du satt der

Bliver aldrig nogen fan af de nye tynde stole, men i det mindste er det positivt at SAS har betrukket dem med stof og ikke det ulidelige læder som man selskaber benytter og som ofte gør stolen varm og svedig at sidde i.

Back