Jeg greide å stikke hånda inn i vepsebolet ved å kalle DYs 787 interiør for kjipt og en smule DDR inspirert. Vel det blir ikke bedre når SAS velger å gå for grått heller. Men som mange sa om DY, så skal det jo sitte folk i setene, så da blir det jo fint uansett![]()
Grått er da veldig fint, stilig og stilrent! Uansett om det er SAS eller DY som velger det. Det er da ingen som argumenter smak og behag ut fra hvilket selskap det er. Det har jeg aldri hørt om. ^_^ (OT synes jeg også den lyseblå/turkis fargen som skal stå ved automatene er veldig frisk og fin).
Skal bli spennende å se de nye fargene som skal pryde automatene osv til SAS. :up:
D Det er vel ikke sånn at flyselskaper bare kan "kjøpe" gater?.
Har sett at DY hadde en slik gate på BGO for noen år siden, vet ikke om de fortsatt har det.
På Innland på KRS har vel SK, WF og DY i prinsippet egne gater
Vi skal også være til stede på alle digitale plattformer med mer brukervennlige løsninger. I løpet av de neste månedene vil du se fremskritt på disse områdene, fra billettbestillingen på nettet til ny applikasjon for smarttelefonene, sier Roald.
Vel, det holdet med den gråe fargen når man tar bussen rundt om kring. Syntes dette var tamt. Hadde trodd bedre om sas
Når man får på de blå nakkestøtte papirene og fyllt opp kabinen blir nok inntrykket noe helt annet.
Har sett at DY hadde en slik gate på BGO for noen år siden, vet ikke om de fortsatt har det.
SAS, Widerøe og Norwegian har hver sin gate på Flesland med egen "innredning" og design. SAS-gaten ser for øvrig mer ut som gaten til Brann![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.