kekker
Onkel reisende kekker
360 kg.
Hva utgjør dette i bespart drisvstofforbruk på f.eks. OSL - TRD, evt i prosent?
360 kg.
Blir det ekstra beinplass for de som flyr Economy Extra, eller blir det lik pitch over hele fjøla?
Så langt jeg vet skal det være likt over hele fjøla.
Men jeg kan ta feil der.
Det blir 32" på de fem første radene og 30" i resten av flyet.
Jeg synes SAS bør øke seteavstanden for å distansere seg litt fra lavprisselskapene.
Det blir 32" på de fem første radene og 30" i resten av flyet.
Jeg synes SAS bør øke seteavstanden for å distansere seg litt fra lavprisselskapene.
Dette blir nok godt mottatt på avganger der over halvparten har flex-billetter :angry:
Det gjoer de ved aa installere moderne flyseter som ved 30" pitch gir samme plass som 32"Og setene er heller ikke gule
Tror ikke Lufthansa har mange flere rader med mer enn 30" pitch med de nye setene. Og de 30 holder mer enn nok for meg som er 186cm
Det gjoer de ved aa installere moderne flyseter som ved 30" pitch gir samme plass som 32"Og setene er heller ikke gule
Tror ikke Lufthansa har mange flere rader med mer enn 30" pitch med de nye setene. Og de 30 holder mer enn nok for meg som er 186cm
I den ombyggede version af Boeing 737-800, der konfigureres med 181 sæder (bemærk at max antal sæder for en -800 er 189), vil de første tre (3) rækker have 32" og resten 30". I og med, at Recaro ikke har leveret de nye stole endnu, er det første fly (RCX) udrustet med Sicma sædet, som kendes fra de fleste NGere. Dog vil det nye Recaro sæde give bedre benplads end andre sæder ved 30".
Hvor mange her på forummet har "prøvesiddet" SAS´nye europastol i SAS Loungen på Arlanda?
Når folk sier at det er så god benplass i de nye flyene til Norwegian, er jeg ikke bekymret for benplassen hos SAS - som både skal ha færre og tynnere seter. Jeg er dog ikke like optimistisk til sittekomforten på lengre ruter - slike seter er harde!
Når folk sier at det er så god benplass i de nye flyene til Norwegian, er jeg ikke bekymret for benplassen hos SAS - som både skal ha færre og tynnere seter. Jeg er dog ikke like optimistisk til sittekomforten på lengre ruter - slike seter er harde!
Er disse flysetene i LN-RGA?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.