Veit fra kontakter i familien at SAS driver å øker sin pool av flyvertinner på Long Haul bassert i Oslo.
Da burde det vel skje noe snart?
Rekrutteringen av norsk personell på langruter skjer av andre grunner.
Veit fra kontakter i familien at SAS driver å øker sin pool av flyvertinner på Long Haul bassert i Oslo.
Da burde det vel skje noe snart?
Rekrutteringen av norsk personell på langruter skjer av andre grunner.
Nej - tror du skal kigge mod broderlandet i øst i stedet.
Av nysgjerrighet, hva er egentlig driverne for trafikk Skandina til SEA? Fiskeindustri? Olje?
Nej - tror du skal kigge mod broderlandet i øst i stedet.
Crewmangel etter det jeg har forstått fra mine kilder... I Sverige altså. Norske besetninger opererer derfor SK 903/904 + SK 945/946 i store deler av oktober måned.
Det også.
Tror utgangspunktet er et tariffoppgjør. Hvertfall det jeg har forstått ut av NKF og SCCA.
Crew fra Norge skal operere ca. 25 avganger ARN-EWR og ARN-ORD i oktober. Det er ikke langt fra alle.
Noen blir sendt passitvt til ARN kvelden før, men resten komme over med tidligere avganger samme dag.
Svensker flyr nå norsk innenriks for å dekke opp for de norske som flyr langt ut fra Sverige. En maktkamp i kulissene.
Det kommer når det kommer. Det er mange biter som skal på plass før man kan annonsere slikt. Se f.eks. på MegaDO som også er forsinket med å annonsere opplegget.![]()
Hvorfor det? Nå har de skapt en 'snakkis' ..![]()
Noen rykter om ruter til FLL eller MIA?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.