SQ321
ScanFlyer Gold
Skulle ikke de nye rutene fra SAS bli presentert ila. september?
Det har vært sagt ja, men drakampen om hvor de skal starte er nok ikke over enda. Vil ikke overraske meg om det kommer ifm neste kvartalspresentasjon i oktober.
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Skulle ikke de nye rutene fra SAS bli presentert ila. september?
En ting er uansett viktig å vite. Det er at ingen i kabinen vet eller har kunnskaper om hvilke destinasjoner SAS lander på.
mener du med dette at pilotene vet??![]()
En ting er uansett viktig å vite. Det er at ingen i kabinen vet eller har kunnskaper om hvilke destinasjoner SAS lander på.
Et sted må de jo ha hørt det.
Nice tryDa har jo du bekreftet at det ikke blir Seoul hvertfall, så da vet du hvilke destinasjoner det blir?
(...) vores alle sammens favorit, SEA... (...)
Det vil være oppsiktsvekkende om SAS vender tilbake til SEA etter forholdsvis nylig å ha trukket seg ut. Men de har lang historie der og hadde et godt marked i mange år.Jeg har aldri skjønt hvorfor SEA skal være så populært/aktuelt. Hva med det vakre landet nord for USA, Canada?
Fra Toronto og Vancouver flyr de fleste store flyselskap f.eks., og økes årlig.
Det vil være oppsiktsvekkende om SAS vender tilbake til SEA etter forholdsvis nylig å ha trukket seg ut. Men de har lang historie der og hadde et godt marked i mange år.
Markedet er der i SEA ja. SAS avviklet ruten fordi de kjente ikke penger der med en A340 og de betingelsene de hadde da (crew og fuel). Tiden vil vise om de kan klare denne med en A330E eller A350 og med nye betingelser.
Er vel en del store selskaper der. Microsoft hadde visstnok avtale med SK [emoji15] den gang...Av nysgjerrighet, hva er egentlig driverne for trafikk Skandina til SEA? Fiskeindustri? Olje?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.