• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS med lange ruter fra Oslo og andre steder i 2015 (var: -1 mrd SEK fro SAS i Q2)

Ikke i flåten i dag

Men det skal sies at det er fullt mulig og finne en ikke så alt for gammel A330-300 med RR motorer til greie leasingkostnader på relativt kort varsel, hvis man ønsker det
Nu er jeg ikke klar over hvilke motorer SQ har på deres A330, men de skal vel af med flere af dem, og der er jo ikke så gamle....

Hilsen Ole
 
Singapore har kun A330-343 (Rolls Royce)

https://www.planespotters.net/produ...r=Airbus&subtype=A330-300&fleetStatus=current

kaijoar wrote:
Re: SAS med lange ruter fra Oslo og andre steder i 2015 (var: -1 mrd SEK fro SAS i Q2
Hva med for eksempel SEA? Den var jo aktiv i (veldig) mange år, er den uaktuell for fremtiden tror dere? Noen andre tidligere nedlagte ruter som kan være aktuelle å gjenåpne?

Støttes. Har nå prøvd Lufthansa, KLM/NWA (ikke prøvd med DL) og BA. BA er beste alternativ, men å fly ned til CPH var langt på vei den mest behagelige måten å komme seg til SEA på. Savner virkelig SK937/938.
 
Last edited:
Back
Top