SAS med lange ruter fra Oslo og andre steder i 2015 (var: -1 mrd SEK fro SAS i Q2)

Ikke i flåten i dag

Men det skal sies at det er fullt mulig og finne en ikke så alt for gammel A330-300 med RR motorer til greie leasingkostnader på relativt kort varsel, hvis man ønsker det
Nu er jeg ikke klar over hvilke motorer SQ har på deres A330, men de skal vel af med flere af dem, og der er jo ikke så gamle....

Hilsen Ole
 
Singapore har kun A330-343 (Rolls Royce)

https://www.planespotters.net/produ...r=Airbus&subtype=A330-300&fleetStatus=current

kaijoar wrote:
Re: SAS med lange ruter fra Oslo og andre steder i 2015 (var: -1 mrd SEK fro SAS i Q2
Hva med for eksempel SEA? Den var jo aktiv i (veldig) mange år, er den uaktuell for fremtiden tror dere? Noen andre tidligere nedlagte ruter som kan være aktuelle å gjenåpne?

Støttes. Har nå prøvd Lufthansa, KLM/NWA (ikke prøvd med DL) og BA. BA er beste alternativ, men å fly ned til CPH var langt på vei den mest behagelige måten å komme seg til SEA på. Savner virkelig SK937/938.
 
Last edited:
Back
Top