Jeg kikker litt på sommeren neste år og finner ingen SAS flighter fra Miami.(Hverken til OSL eller via CPH) (Jeg finner LA).
Er alt lagt ned?
Er alt lagt ned?
Jeg kikker litt på sommeren neste år og finner ingen SAS flighter fra Miami.(Hverken til OSL eller via CPH) (Jeg finner LA).
Er alt lagt ned?
SAS reduserer kraftig på Miami ruten.
Checkin.dk melder (bak betalingsmur) at ruten kun vil flys tre ganger per uke til sommeren.
Ruten til Miami bliver i den kommende vinter fløjet flere gange end hidtil. Den nye ruteplan bliver som følger:
Fra København: Tirsdag, Torsdag og Søndag
Fra Stockholm: Onsdag og Søndag
Fra Oslo: Mandag og Fredag
Til København: Mandag, Tirsdag og Lørdag
Til Stockholm: Onsdag og Fredag
Til Oslo: Torsdag og Søndag
Disse rutetider gælder for perioden fra 10. december 2018 til 30. marts 2019
Hmm, merkelig, jeg har avg direkte fra Oslo til Miami lørdag i januar, og direkte Miami - Oslo en tirsdag i februar. Har ikke hørt noe fra SAS om endring i dette.
Hmm, merkelig, jeg har avg direkte fra Oslo til Miami lørdag i januar, og direkte Miami - Oslo en tirsdag i februar. Har ikke hørt noe fra SAS om endring i dette.
Altså i 2019 ????Hmm, merkelig, jeg har avg direkte fra Oslo til Miami lørdag i januar, og direkte Miami - Oslo en tirsdag i februar. Har ikke hørt noe fra SAS om endring i dette.
Altså i 2019 ????
Der kan jo ske mange ting inden da...
Hilsen Ole
Ser definitivt ikke ut som Miami ble den destinasjonen SAS håpet på, selv om den har vart lenger enn hva jeg trodde
Miami flys ikke mellom 6 mai og 26 september neste år, da kapasiteten i stedet brukes til Boston
Ser definitivt ikke ut som Miami ble den destinasjonen SAS håpet på, selv om den har vart lenger enn hva jeg trodde
Ja, det lurer jeg også på! Hvorfor bruker de ikke A340 til MIA??
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.