SAS har vel generelt nedgradert OSL på interkontinentalt ved å kun ha 1 til MIA i uken og A321 narrowbody til EWR. De forsvinner vel sikkert helt med en slik svak tilstedeværelse.
Som nevnt i en annen tråd så er faktisk Oslo-MIA satt opp med A350 noen dager.
Er det noen som har ca oversikt over hvordan pilotfordeling mellom Oslo/Stockholm/København er for A330/A350 hos SAS?
Regner med SAS deadheader crew mellom basene ved behov?
For A321lr er det vel mulig nå å bruke samme crew som A320?
SAS har vel også crew som både kan fly A320 og A330/350, som vel i teorien bør gjøre logistikken litt bedre?
Seriøst? 320 og 330 er veldig likt, men ingen i USA flyr begge samtidig. Men 320 og 350?
Kun i SAS….
Ligger inne i vinterprogrammet (fra november 2023).Og der ser det kanskje ut som om OSL-MIA er nedlagt? Var inne igår (fredager), men ute idag.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.