Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Det var ikke ledige alternativer.
Det var ikke det jeg mente heller. Forventet ikke at de alltid står klare med ett i back up.Nu er det jo ikke muligt, bare lige at trække et fly som er til service, ud og så flyve den til Island.
Og jeg tror ikke der er nogen selskaber , som har et fly stående uvirksomt, bare sådan "just in case"....
Så denne ops kostede sikkert en del kr. til overnatning og udsendelse af mekaniker..
I øvrigt er individet LNRKP
Hilsen Ole
Det var ikke det jeg mente heller. Forventet ikke at de alltid står klare med ett i back up.
LN-RPK er vel i hovedsak ett back up fly, som skal betjene ved irr og som erstatning ved evt vedlikehold av andre fly, slik at de kan opprettholde normal produksjon.
At det tilfeldigvis var RPK som fikk snag er jo litt ironisk, men kan jo skje den beste [emoji33].
Står oppført som innstilt på nettsiden til OSL.
Vel, faktum er at det er 'forsvunnet' temmelig mange passasjerer, så noe skjer ...
Eller kanskje vente noe, å få riktig informasjon før man kommenterer?
Mange som nå er booket om og sendt med andre ut fra den informasjonen som foreligger. Både med Star og andre selskaper.
Just sayin...........
Ingen ble booket om i dag og nå står vi i lang kø på Thon hotellet (noe som ikke er SAS eller Thon sin skyld for øvrig). Elendig service av SAS i dag dessverre mtp håndtering og ombooking, som ikke eksisterte. Er veldig overrasket og skuffet, mildt sagt.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.