TFC1
ScanFlyer Blue
Hvor mange maskiner bør SAS IC ha for å kunne drive på en mer lønnsom måte? 20? 25? Og hvilke typer/flåtesammensetning bør det være?
Man kan jo sikkert drodle litt over destinasjoner som bør på kartet også, i tillegg til å øke på de eksisterende (selvfølgelig de lønnsomme). CPH-LAX, CPH-SFO, CPH-SVG-IAH
, OSL-BKK, ARN-LAX, CPH-YYZ, OSL-MSP? Mye USA her, men skal man ta opp kampen med KLM/Air France, så må det vel satses.
Selv om jeg er ung, så husker jeg SAS som et ordentlig IC-selskap med ruter i alle retninger inkludert Sør-Amerika og Afrika, men man skal vel vokte seg for å bli for sentimental...
Man kan jo sikkert drodle litt over destinasjoner som bør på kartet også, i tillegg til å øke på de eksisterende (selvfølgelig de lønnsomme). CPH-LAX, CPH-SFO, CPH-SVG-IAH

Selv om jeg er ung, så husker jeg SAS som et ordentlig IC-selskap med ruter i alle retninger inkludert Sør-Amerika og Afrika, men man skal vel vokte seg for å bli for sentimental...
