Og dagens SK907 har ny tid 15:45.
Ny tid 17:15 ser jeg, nå har arvingen fått standby billett.
Og dagens SK907 har ny tid 15:45.
Ny tid 17:15 ser jeg, nå har arvingen fått standby billett.
Da det ikke går noen SK963 fra ARN til HKG i dag, så burde de jo kunne sette inn LN-RKR på en slinge SK907/904 så rekker den jo å fly SK939 omtrent på rute i morgen...
Og LN-RKS som nå går SK903 kunne returnere som SK908 og rekke å gå SK903 igjen i morgen.. Men jeg er jo ikke ruteplanlegger, bare en "synser".
Vi får håpe de får fart på LN-RKN igjen så fort som mulig.
&
Til "bare" å være synser synes jeg du gjør en utmerket jobb, høres ut som en elegant løsning![]()
Kun 30 timer forsinket![]()
Nope, "bare 6"
Flighten i går ble kansellert. ;-)
Stod to A340 og en A330 i og utenfor SAS hangaren på Kastrup nå, er det mye kluss og kanselleringer? Er vel ikke rom for tre fly på bakken med IC programmet til SK.
Tre fly på bakken er vel nødvendigvis ikke et problem?Stod to A340 og en A330 i og utenfor SAS hangaren på Kastrup nå, er det mye kluss og kanselleringer? Er vel ikke rom for tre fly på bakken med IC programmet til SK.
Tre fly på bakken er vel nødvendigvis ikke et problem?
SK901/902 flyr vel ikke alle dager, da er det en maskin til overs de dagene den ikke flys.
LN-RKP er reservemaskinen.
OSL/CPH-MIA her heller ikke startet opp enda, så da er det en maskin til overs der også.
Man har nok ikke ubegrenset med crew, og det kan jo hende den ikke kan brukes pga. vedlikehold el.l.
Så du mener at SAS ikke har nok crew til å opprettholde planlagt produksjon?
Det kan jo være en årsak, ja, og er jo evt. ikke første gang. Det kan jo fort skje både ved sykdom og irrops. Om syke fly skaper forsinkelser så ender man jo fort med crew på feil plass til feil tid, eller crew som har gått ut påtid. Da hjelper det ikke om det står et reservefly der.Så du mener at SAS ikke har nok crew til å opprettholde planlagt produksjon?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.