SAS forsinkelser/kansellerte IC avganger (oversikt/status)

Re: Hva skjedde med SK907/908 i går?

Ble omsider innstilt. Hvorfor ikke oppslag i VG? Når folk blir godt tatt vare på med mat og hotell, ombooket via MIA i dag, er det ikke noe å bråke om.

Jeg hadde som EBG blitt passelig sur om jeg hadde blitt 24 timer forsinket i stedet for å bli ombooket med United Airlines, Luftwaffe eller Swiss samme kveld, slik SAS reklamerer så gildt for at man kan bli på fjasboksiden sin akkurat nå.

LN-RKN ble flydd opp fra CPH tidligere i dag for å fly dagens SK907.

Ser ut som LN-RKO fremdeles er på OSL, men vet ikke hva som er galt. Kanskje noen andre her som vet?

Var tech på den maskinen i går.
Alle pax ble booket om, de aller fleste i går, de siste reiste i formiddag.
RKO venter på en ny del, men vet ikke helt hvilken eller hva det er.

Er vel orkanen Matthew som er årsaken til det, leste at ca 1000 flyvninger til og fra MIA er kansellert.

Ja det er bare at kigge på AAR/DEP for Miami ,hvis man er tvivl om at det her kan udvikle sig til noget meget specielt.
Miami og Florida er nok ikke det sjoveste sted at opholde sig i de kommende 24 timer
Hilsen Ole

Det er nå helt tomt fr fly under 20.000 fot i det sørøstre hjørnet av Florida. Både FLL og MIA stengte ved lunchtider.

Det bliver interessant at se om SAS klarer sig uden om aflysninger i morgen, nu når også SK925 afgik 6 timer forsinket i dag..

Akkurat det gir hvertfal følgeeffekt på SK909 i dag som går først kl 15. Denne snur som SK908 tilbake til OSL, de klarer nok hente inn forsinkelsen på EWR med den slyngen de kjører her.

Det var OY-KBM som gikk tech i går ser jeg, men er det ikke slik at SAS har en back-up maskin i LN-RKP (ex-LAN) ? I såfall skulle det ikke by på problemer å avvikle dagens trafikk.

Akkurat det gir hvertfal følgeeffekt på SK909 i dag som går først kl 15. Denne snur som SK908 tilbake til OSL, de klarer nok hente inn forsinkelsen på EWR med den slyngen de kjører her.

Det var OY-KBM som gikk tech i går ser jeg, men er det ikke slik at SAS har en back-up maskin i LN-RKP (ex-LAN) ? I såfall skulle det ikke by på problemer å avvikle dagens trafikk.

Det er ikke en maskin til som er pjusk? 909 gikk vel med RKP i går? Eller var det forrige dagen?

Sent from my iPhone using Tapatalk

LN-RKP på vei inn til OSL fra CPH. Er det SK907 som trenger innbyttehjelp?

Kan se sånn ut.

ccb8265712542bd11d5566dd138289b5.png

Back