Liten oppdatering. Har nå hatt 25 flighter siden 01. april, med 17 i Plus i Norge, 1 i Plus i Europa, 3 i Go i Europa, 2 med Lufthansa økonomi og 2 med Widerøe i Norge. Kun ved den ene Go turen i Europa vet jeg at mitt kort var registrert hos Purser. Dette vet jeg fordi hun først krevde penger av meg, men da jeg viste kortet, så kom det en "Å ja, det visste jeg jo". Hyggelig dame forresten.
Ved de resterende var enten kortet ikke registrert, eller så har jeg ikke bedt om noe som gjorde at kortet betydde noe. Ved de to siste Go turene i Europa, måtte jeg vise kortet for å få servering, og da bekreftet de at dette ikke viste på manifestet. Den ene gangen måtte jeg også vise ved runde nr. 2 (men ikke ved runde 3). På Widerøe aner jeg ikke om jeg hadde fått noe da jeg bare drakk kaffe og vann, mens på Lufthansa var det ingen endring fra vanlig (men fikk ledig midtsete den ene gangen).
Angående ledig midtsete, så er det absolutt ingen endring. Det som betyr noe er om man har sete langt bak i Plus. Kortfarge betyr mindre. På Go i Europa fikk jeg ledig midtsete en av tre ganger, men ikke den ene gangen da flyet var under 50% fullt..
Ingen oppgraderinger og ingenting spesielt ved innsjekk en eneste gang. Den største forskjellen fra Diamant, er vel at det er noen flere kakespader og vinåpnere å velge mellom enn på Diamant.