Dette høres absolutt ut som noe SAS-ledelsen kunne få seg til å fremsette, så jeg betviler ikke disse meldingene! Jeg antar de praktiserer samme HR-filosofi som Svenska Akadmien og det hadde ikke godt av å komme i dagens lys.
Strengt tatt er dette bare en beskjed de videreformidler fra Jacob Wallenberg. Gud vite hvilket århundre han tror han lever i...?
Jeg sender støttende tanker til selskapets piloter. I en tid som dette hadde de fortjent en klokere arbeidsgiver.
Det at det nærmest var garantert at det kom til å bli streik i våres hjelper jo ikke akkurat på her.
Det har neppe mye å si, da det var kabinansatte som skulle forhandle i våres. Her er det jo snakk om pilotene
Da er det tid for den ekstraordinære generalforsamlingen i dag klokken 10. Dog blir jeg ganske overrasket hvis ikke det har vært snakket nok på bakrommet (og i pressen) på forhånd til at det neppe kommer noen store overraskelser
The Extraordinary General Meeting in SAS AB (the “Company” or “SAS”) on 22 September 2020 resolved in accordance with all of the Board’s proposals
SAS har gjennomført en emisjon og får dermed inn fire milliarder svenske kroner. Garantistene i emisjonen, den svenske og danske staten, må ta ti prosent av emisjonen, siden ikke alle tegningsrettene ble benyttet. Det betyr at statene må gå inn med 400 millioner ekstra, utover det deres opprinnelige eierandel i flyselskapet skulle tilsi.
SAS announces successful implementation of recapitalization plan
Cirka 5. november er opplyst til de som har fått tildelt.Aksjene er fordelt, men naar faar eierne dette paa sine VPS-konti? Kursen er naa under 1 kr, og dermed under emisjonskurs.
Cirka 5. november er opplyst til de som har fått tildelt.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.