Jeg fikk mine i dag. Hurra for mitt urealiserte tap :lol:
hurra for mitt ogsaa
Jeg fikk mine i dag. Hurra for mitt urealiserte tap :lol:
Moody’s senker SAS’ kredittverdighet fra B3 til Caa1, med negative utsikter. Denne kredittvurderingen betyr at Moody’s anser at SAS har meget høy kredittrisiko.
SAS has secured financing of three Airbus A320neo and one Airbus A350-900 through a S&LB-agreement with CDB Aviation Lease Finance. The A350 was delivered on Friday the 26th of March. The three A320neo Aircraft will be delivered to SAS during spring of 2022. In addition, the agreement also includes PDP (Pre Delivery Payments) financing of five A320neo to be delivered in 2022. The agreement means that SAS will sell the aircraft to CDB Aviation Lease Finance and then lease them back on a long-term lease.
Aid measures introduced by Sweden and Denmark for SAS for damage resulting from the cancellation or rescheduling of flights in the wake of travel restrictions caused by the Covid-19 pandemic comply with EU law
Flyr SAIL noe for SAS nå, eller er de parkert på bakken fulltid?
Alla SAIL-maskiner står parkerade på Arlanda och får göra en liten 20-minutersflight en gång i månaden (flightnummer SL9190)Pt. parkeret. EI-SII var lørdag på en lille rundtur omkring ARN, det er den eneste aktivitet der har været fra SAIL
Børskursen i SAS tar åpenbart ikke høyde for den ganske store risikoen for at selskapet må gjennomføre en ny refinansiering, som ganske sikkert kommer til å vanne ut dagens aksjonærer kraftig. Og selv i et scenario hvor SAS klarer seg gjennom krisen uten tilførsel av ny egenkapital, virker dagens børskurs overoptimistisk.
Flyselskapet sikrer ny låneramme på 3 milliarder, med støtte fra den svenske og danske staten.
Forstår det slik at mange (de fleste?) av pilotene som har vært delvis permitert i våres, nå fra 1 juli er tilbake er mer eller mindre 100% stilling?
Vet ikke med pilotene, men jeg har en slektning som jobber som cabin crew med base på OSL og hun hadde sagt til mormor at hun kom til å få det travelt fremover da de snakket sammen i forrige uke. Såvidt jeg forstod skulle hun tilbake 100% fra 1. juli.Forstår det slik at mange (de fleste?) av pilotene som har vært delvis permitert i våres, nå fra 1 juli er tilbake er mer eller mindre 100% stilling?
Er det Norge du snakker om eller Skandinavia?
Forstår det slik at mange (de fleste?) av pilotene som har vært delvis permitert i våres, nå fra 1 juli er tilbake er mer eller mindre 100% stilling?
Den tidligere kommuniserte kredittrammen på 3 milliarder SEK fra hovedeierne er nå kommet på plass for SAS, fremgår det av en melding fredag.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.