Nytt norsk flyselskap: «Flyr» (Erik G. Braathen)

Status
Not open for further replies.
Re: «Flyr» - Nytt norsk flyselskap (Erik G. Braathen)

Flyr har jo gitt en flaske vann til alle, det er jo det samme som noen «fullservice»selskaper under corona, men fint de begynner med salg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er vel strengt tatt mer?

Ellers så trenger jo ikke Flyr gi bort maten, de kan heller komme opp med en serveringskonsept som flest mulig vil betale mest mulig for ;)

Husk at det ikke er selve cateringen som er dyr, men handlingen. Cateringselskapene vet å ta seg betalt og det er en betydlig logistikk bak selv en liten matboks.

Da er DYI på vei. Lander om 45 min på OSL.

Husk at det ikke er selve cateringen som er dyr, men handlingen. Cateringselskapene vet å ta seg betalt og det er en betydlig logistikk bak selv en liten matboks.

Men uansett hva som koster, så må det jo dekkes inn ;)

LN-DYI er nå endelig i norsk luftrom og på vei mot OSL :) Ikke et sekund for tidlig!

Espen

Det er vel strengt tatt mer?

Ellers så trenger jo ikke Flyr gi bort maten, de kan heller komme opp med en serveringskonsept som flest mulig vil betale mest mulig for ;)

Hva mener du, gir andre mer eller mindre enn Flyr? F.eks LH har gitt en flaske vann til sine passasjerer i eco under corona.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hva mener du, gir andre mer eller mindre enn Flyr? F.eks LH har gitt en flaske vann til sine passasjerer i eco under corona.

Jeg tenker på flyselskapene her hjemme ;)

LN-DYI er nå endelig i norsk luftrom og på vei mot OSL :) Ikke et sekund for tidlig!

Espen

Så får man se på hva slags seter denne har? Blir det DY setene med endret hodetrekk bare?

Flyr starter med servering på innenlands i neste uke. Norwegian startet vel med servering innenlands for en uke siden?

Noen som har noe mer konkret informasjon om at Flyr starter servering innenlands denne uken? Noen som vet hva som tilbys? Jeg har ikke sett noe offisiell informasjon om dette.

Noen som har noe mer konkret informasjon om at Flyr starter servering innenlands denne uken? Noen som vet hva som tilbys? Jeg har ikke sett noe offisiell informasjon om dette.

Startet i dag. Foreløpig kun på Nord-Norge. Gratis kaffe og te (standard på alle ruter) og snacks, brus (bla. Coca cola, pepsi max) og øl /vin til salgs. På utenlandsflightene er det i tillegg salg av mat. Blir etter hvert kaffe/te på flighten i sør-Norge også. 😊

Flyr fly nummer 4 er tydeligvis ytterligere forsinket så min reise med dem OSL-BGO 17 september ble flyttet til en senere avgang, som ikke passer. Så da fikk man heller bruke eurobonuspoeng som uansett hoper seg opp, og kansellere med Flyr, med full refusjon. Som jo var fort gjort :)

Vel da kan man vel regne med at det ikke blir nye ruter før femte fly?

Sent fra min SM-A526B via Tapatalk

Flyr fly nummer 4 er tydeligvis ytterligere forsinket så min reise med dem OSL-BGO 17 september ble flyttet til en senere avgang, som ikke passer. Så da fikk man heller bruke eurobonuspoeng som uansett hoper seg opp, og kansellere med Flyr, med full refusjon. Som jo var fort gjort :)

Hadde fly til Trondheim 23. september, men avgangen ble kansellert og de flyr ut den uken bare to daglige avganger på denne ruten. Jeg måtte også kjøpe ny billett, men fikk god service i det minste.

Ser Flyr kansellerte FS404 OSL-TOS i morges, og diverta LN-DYI som skulle fly FS451 EVE-OSL til TOS, for så å sette den maskinen opp som FS405 TOS-OSL.

Så de løste det for pax som skulle fra TOS-OSL, men hva de gjorde med pax på morgen flighten OSL-TOS vites ikke. Kanskje de booket dem inn på SK eller DY?

Ser Flyr kansellerte FS404 OSL-TOS i morges, og diverta LN-DYI som skulle fly FS451 EVE-OSL til TOS, for så å sette den maskinen opp som FS405 TOS-OSL.

Så de løste det for pax som skulle fra TOS-OSL, men hva de gjorde med pax på morgen flighten OSL-TOS vites ikke. Kanskje de booket dem inn på SK eller DY?

Eller bare flytta over til OSL-EVE-TOS ;)

Kan bekrefte x-Norwegian seter på LN-DYI. Og dermed bedre plass enn de to andre maskinene

1e8b9fb28a37497532cded22197b0c49.jpg

Men de setene er vel ikke de den originalt er levert med, den ble vel levert med den tidligere generasjonen recaro-seter. Om det er norwegian som monterte disse eller om de er nymonterte nå veit jeg ikke. De har vel kanskje fått nye trekk?

Er vel også en av de siste maskinene som ble levert uten sky.

Men de setene er vel ikke de den originalt er levert med, den ble vel levert med den tidligere generasjonen recaro-seter. Om det er norwegian som monterte disse eller om de er nymonterte nå veit jeg ikke. De har vel kanskje fått nye trekk?

Er vel også en av de siste maskinene som ble levert uten sky.

Det stemmer, ikke Sky

9bca1b0e89afcc91ac307dd185a72758.jpg

Status
Not open for further replies.
Back