Re: «Flyr» - Nytt norsk flyselskap (Erik G. Braathen)
Enig i at service selvsagt er mye mer enn i kabinen og lounger. Og lounge er kanskje ofte mer "lyst på" enn "trenger". Hvis Flyr klarer å bli selskapet som er best på å håndtere uregelmessigheter og klager, er det en klar konkurransefordel.
Jeg nekter for at SAS er et fullservice selskap lenger all den tid et er klink umulig å få noe som helst god kundeservice. Flyr svarer pronto og ordner opp med en gang. Der kommer de enn så lenge til å skille seg ut med å faktisk tilby kundeservice.
Det er vel ingen som trenger lounge. Før vi flyttet østover var den såpass full at jeg satt meg og jobbet på c-gates istedenfor. Med færre jobbreiser (mest sannsynlig) og SAS sine hyppige kanselleringer får nok Flyr mye gratis fremover.
Enig i at service selvsagt er mye mer enn i kabinen og lounger. Og lounge er kanskje ofte mer "lyst på" enn "trenger". Hvis Flyr klarer å bli selskapet som er best på å håndtere uregelmessigheter og klager, er det en klar konkurransefordel.