Re: «Flyr» - Nytt norsk flyselskap (Erik G. Braathen)
168 bekreftes på selskapets egne sider
https://airseven.dk/en/planes
168 bekreftes på selskapets egne sider
https://airseven.dk/en/planes
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
1D, E og F eksisterer ikke. Første seterad på høyre side er rad 2.
Artig nok har OY-ASA (LN-BRI) hatt FLYR på kroppen sin tidligere også [emoji3]
Det har du rett i, men det er jo et artig sammentreff uansett [emoji4]Kun en kort wetlease, så får neppe noe annet enn muligens noen nakketrekk .. Så ikke noe 'også' ..![]()
Ser Flyr imorgen flyr OSL-TOS-EVE i en slynge
Lite pax? Skoleferien er nå slutt, og nå starter alvoret. Det kan bli tøft framover med flere aktører og stor konkurranse, i et marked som ikke er friskmeldt.
OY-ASA kommer ikke før på ettermiddagen i dag, som skal være reserven for sein LN-DYI. Derfor er OSL-EVE-OSL og OSL-TOS-OSL slått sammen til OSL-TOS-EVE-OSL akkurat i dag, flys av LN-FGA. Mens 12:35 OSL-TOS i dag er kansellert tur/retur, men med god kundeservice kan det kanskje «gå bra»![]()
Widerøe flyr ikke til noen av disse fra Oslo så skjønner ikke sammenligningen.Vel 737-800 blir litt dyrt å bruke på små ruter som haugesund og ålesund. eller tromsø vel å merke.
Widerøe har vel en ide om hva som er med at de bruker embraer.
Vel vet ikke om det er fornuftig med så mange store fly innenlands.
SAS og Norwegian har fløyet rundt med så store fly på innenriks i en årrekke. Og i motsetning til mye annet av sin trafikk, faktisk tjent penger på det
Vel vet ikke om det er fornuftig med så mange store fly innenlands. idag er visst dagen der smart for mini er vekke.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.