Vel er det spenstig, og som vanlig tipper jeg det ender dårlig. Men det er ikke en ny aktør eller potensiell ny aktør sin oppgave å forsøke redde det eksisterende. Og så lenge lover og regler følges, synes jeg det blir feil å dømme hvem som har god eller dårlig moral
Jeg er klar over at alle lover og regler blir fulgt men det er «noen» her som blir tapere. På bunnlinjen så er det deg og meg som taper da vi er kunder i banker, finansinstitusjoner , aksjonærer etc som må bære tapene som de påfører seg/ oss.
Jeg er klar over at alle lover og regler blir fulgt men det er «noen» her som blir tapere. På bunnlinjen så er det deg og meg som taper da vi er kunder i banker, finansinstitusjoner , aksjonærer etc som må bære tapene som de påfører seg/ oss.
.– Vi trenger først og fremst et flyselskap som er dimensjonert for morgendagens forventede etterspørsel. Markedet for flyreiser har endret seg og vil ikke komme tilbake dit det var før, skriver Erik G. Braathen via sin kommunikasjonsrådgiver i en e-post til E24
.
https://e24.no/naeringsliv/i/0KnGWE...et-er-i-utfordrende-tider-muligheter-oppstaar
Hvorfor starter man da med 180-seters maskiner (737/320)? Hadde det ikke vært bedre med å starte opp med A220 eller 190-E2?
Interessant! Det er ikke kommet frem noe navn på selskapet ennå, men han kunne kanskje valgt navn som BRA, Busy Bee eller Braathens SAFE
https://www.dn.no/luftfart/flyarving-erik-g-braathen-starter-nytt-flyselskap/2-1-887853
https://e24.no/naeringsliv/i/LnA551...tt-norsk-flyselskap?referer=https://www.vg.no
Er kanskje nyhetene fra Wizz i dag som har fremskyndt offentliggjøringen, eller omvendt (?)
Hvem overfører pressekonferansen?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.