Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Blir ikke «nye» Norwegian ganske likt det Flyr planlegger å bli?
Noen som har søkt jobb hos Flyr? Vi er mange permitterte i reiselivet om dagen, jeg vurderer selv å søke, men er litt tilbakeholden, er jo redd det aldri tar av, bokstavelig talt.
Blir ikke «nye» Norwegian ganske likt det Flyr planlegger å bli?
Skal man tro på hva som er fremkommet i diverse intervjuer, er det grunn til å forvente en enkelhet i brukeropplevelsen som kjøpere av flybiletter hittil har hatt til gode å oppleve. Vi kjenner vel alle uttrykket less is more.
Skal man tro på hva som er fremkommet i diverse intervjuer, er det grunn til å forvente en enkelhet i brukeropplevelsen som kjøpere av flybiletter hittil har hatt til gode å oppleve. Vi kjenner vel alle uttrykket less is more.
Da synes det klart at det blir 737, og de satser på billigsalg. Betalingsmur, så hvis noen kan supplere høydepunktene hadde det vært fint.
https://www.dn.no/luftfart/erik-bra...tydelig-lavere-gjeld-enn-norwegian/2-1-946276
Foto: DN
![]()
Oppstart med 5-8 737-800. 7 norske og 5 utenlandske byer med oppstart i Q2.
Da er det bare å gjette hvilke destinasjoner dette blir. Jeg tipper
OSL-TRD
OSL-BGO
OSL-SVG
OSL-TOS
OSL-EVE
OSL-BOO
OSL-AES
OSL-London
OSL-ALC
OSL-LPA
OSL-ARN
OSL-CPH
Synes de heller burde satse på full-service. Deilige måltider og drikke inkludert i prisen.
Dette er samme som "alle" andre.
Da er det bare å gjette hvilke destinasjoner dette blir. Jeg tipper
OSL-TRD
OSL-BGO
OSL-SVG
OSL-TOS
OSL-EVE
OSL-BOO
OSL-AES
OSL-London
OSL-ALC
OSL-LPA
OSL-ARN
OSL-CPH
Synes de heller burde satse på full-service. Deilige måltider og drikke inkludert i prisen.
Dette er samme som "alle" andre.
Bortsett fra mantraet om "enkelhet" sliter jeg med å se hva det er de skal tilby som er nytt. Ja, de stiller uten loddet av gjeld som DY fortsatt vil ha, men hvis de i praksis skal gjøre det samme, vil de i praksis konkurrere med DY og Wizz på pris. Det blir nok blodig. Noen som husker svensk innenriks, da både SAS, FlyMe, FlyNordic og Malmö kriget?
Det kan hende Wizz blir første offer her, om de fortsetter å slite med dårlig regularitet og til slutt blir furtne på norske arbeidslivsregler og stikker, som Ryanair gjorde. Kanskje Flyr håper at de skal holde ut til gjelda senker også "nye Norwegian". Men ellers...hva skulle være grunnen til at Flyr klarer seg?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.