Blir ikke «nye» Norwegian ganske likt det Flyr planlegger å bli?
Noen som har søkt jobb hos Flyr? Vi er mange permitterte i reiselivet om dagen, jeg vurderer selv å søke, men er litt tilbakeholden, er jo redd det aldri tar av, bokstavelig talt.
Blir ikke «nye» Norwegian ganske likt det Flyr planlegger å bli?
Skal man tro på hva som er fremkommet i diverse intervjuer, er det grunn til å forvente en enkelhet i brukeropplevelsen som kjøpere av flybiletter hittil har hatt til gode å oppleve. Vi kjenner vel alle uttrykket less is more.
Skal man tro på hva som er fremkommet i diverse intervjuer, er det grunn til å forvente en enkelhet i brukeropplevelsen som kjøpere av flybiletter hittil har hatt til gode å oppleve. Vi kjenner vel alle uttrykket less is more.
Da synes det klart at det blir 737, og de satser på billigsalg. Betalingsmur, så hvis noen kan supplere høydepunktene hadde det vært fint.
https://www.dn.no/luftfart/erik-bra...tydelig-lavere-gjeld-enn-norwegian/2-1-946276
Foto: DN
![]()
Oppstart med 5-8 737-800. 7 norske og 5 utenlandske byer med oppstart i Q2.
Da er det bare å gjette hvilke destinasjoner dette blir. Jeg tipper
OSL-TRD
OSL-BGO
OSL-SVG
OSL-TOS
OSL-EVE
OSL-BOO
OSL-AES
OSL-London
OSL-ALC
OSL-LPA
OSL-ARN
OSL-CPH
Synes de heller burde satse på full-service. Deilige måltider og drikke inkludert i prisen.
Dette er samme som "alle" andre.
Da er det bare å gjette hvilke destinasjoner dette blir. Jeg tipper
OSL-TRD
OSL-BGO
OSL-SVG
OSL-TOS
OSL-EVE
OSL-BOO
OSL-AES
OSL-London
OSL-ALC
OSL-LPA
OSL-ARN
OSL-CPH
Synes de heller burde satse på full-service. Deilige måltider og drikke inkludert i prisen.
Dette er samme som "alle" andre.
Bortsett fra mantraet om "enkelhet" sliter jeg med å se hva det er de skal tilby som er nytt. Ja, de stiller uten loddet av gjeld som DY fortsatt vil ha, men hvis de i praksis skal gjøre det samme, vil de i praksis konkurrere med DY og Wizz på pris. Det blir nok blodig. Noen som husker svensk innenriks, da både SAS, FlyMe, FlyNordic og Malmö kriget?
Det kan hende Wizz blir første offer her, om de fortsetter å slite med dårlig regularitet og til slutt blir furtne på norske arbeidslivsregler og stikker, som Ryanair gjorde. Kanskje Flyr håper at de skal holde ut til gjelda senker også "nye Norwegian". Men ellers...hva skulle være grunnen til at Flyr klarer seg?