Jeg vet ikke, jeg føler de faktisk mer sikter seg inn mot fritidsmarkedet
Når bruker jo mange bedrifter reisebyråer etc. Da er jo flyselskapenes bookingsider ganske irrelevant.
Ok, jeg var ikke spesielt klar på det, men mente jo at Flyr da ville kunne omgå reisebyråene.
Til syvende og sist er det jo som kjent pris som er det avgjørende for den gemene hop. Den kurerer jo til og med flyskrekk, skal man tro en viss ire.
Om Flyr taper mindre enn Norwegian per enhet så kan det jo være de holder koken lenger enn sistnevnte, hvis utgangspunktet er at én av de skal bort.
RIBRO said:Det var jo også Norwegians plan i starten, noe de også gjorde, dvs de var ikke tilgjengelige hos reisebyråene og dermed var mye av den viktige forretningstrafikken borte.
Vet ikke om det varte 1 år eller 2, men så måtte de til slutt åpne for GDS:ene.
Ja da får vi håpe de setter opp en mengde ruter fra "alle" norske flyplasser og ned hit til Kreta fra mai/juni avJeg vet ikke, jeg føler de faktisk mer sikter seg inn mot fritidsmarkedet
Ja da får vi håpe de setter opp en mengde ruter fra "alle" norske flyplasser og ned hit til Kreta fra mai/juni av
Ikke bare fra Oslo og Bergen slik DY har gjort.
Litt spennende er det jo hvor langt Flyr faktisk har kommet i kapitalinnhentingen i disse dager. Dagens nyheter rundt Norwegian og ymse rykter om diverse private investorer som vil være med vil jo nødvendigvis være med på å farge arbeidet Arctic og de "to andre" utfører for Flyr.
... og hvis det er én sektor hvor investorene er garantert! god avkastning, så er det jo flybransjen![]()
... og hvis det er én sektor hvor investorene er garantert! god avkastning, så er det jo flybransjen![]()
Det handler jo bare om å legge frem et troverdig nok case. (...)
Rent teoretisk, ja. I så måte er spørsmålet hvilket case som oppleves som det mest troverdige av Flyr og Norwegian. Man skal vel ikke se helt vekk fra at enkelte individer er blitt kontaktet av begge leire.
......MEN Norwegian har vist før at de har stormannsgalskap i blodet...
Kan vi forvente bonuspoeng-forbud igjen, hvis Flyr kommer opp på vingene?