Nytt norsk flyselskap: Feel Air

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date
Feel Air

Noen som vet hva som skjer med denne prosjekte. Eller alt lagt på IS nå. Så er det DY som skal satse på lang ruter. Stille den froten også..................:)

Re: Nytt norsk flyselskap på trappene - Feel Air

Krabi Mk. 2 ... Med SAS på offensiven og DY i startgropa er dette en 'dead duck' .... good night.

Ser ut som Lagarhaus(?) er ute av prosjektet? Finner ikke noe info om han på websidene lenger.

Hadde vært morsomt om de hadde fått det til, men tviler sterkt på om de klarer å komme opp fra startgropa.

w

Krabi Mk. 2 ... Med SAS på offensiven og DY i startgropa er dette en 'dead duck' .... good night.
Hvliken offensiv fra SAS? Tror vel det er like sannsynlig å se SAS IC på OSL som Feel air, med andre ord ingen av de.

Last edited:

Hvliken offensiv fra SAS? Tror vel det er like sannsynlig å se SAS IC på OSL som Feel air, med andre ord ingen av de.

SAS på OSL eller ei de øker i Scandinavia og det er samme marked som Feel og DY tenker/tenkte på .

Jeg ser at selskapet er fra 2008 og hadde navnet EUROASIANAIR AS.

.... men tviler sterkt på om de klarer å komme opp fra startgropa.

For eventuelle investorer og kreditorer er nok det kanskje det beste. De eneste som hadde tjent gode penger på om Feel hadde kommet seg i lufte tror jeg dessverre hadde vært (konkurs) advokater

De tallene der har iallefall økt for hvert år de er blitt offentliggjort så... men om akkurat DE tallene som vises der er nok, er jo noe annet.

Tar jeg ikke helt feil har de fått store summer innen DNB nor. Noen som vet noe mer om dette?

Helt stille fra Feel air disse dager. Prosjekte lagt ned. Lurer :)

Back