Det var vel det utstyret de som ønsket drive videre noe optimistisk regnet med de kunne få gratis
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
I skyggen av en tilsynelatende fastlåst strid om framtida for Rygge flyplass, har en tilspisset konflikt utviklet seg mellom Rygge Sivile Lufthavn (RSL) og Forsvarsbygg.
23. november sendte Forsvarsbygg et krav til RSL på 43 millioner kroner, som gjelder hele forsvarssektoren. Dette inkluderer både forfalte krav, og framtidige krav som RSL ikke ser seg i stand til å betale.
Ingen oppstart i 2017. Hvem blir først? Rygge eller Brandenburg?
http://www.dn.no/nyheter/2017/01/01/2023/Luftfart/ingen-gjenapning-for-april-2018
Det går nok akkurat like utmerket som med redningsaksjonen for Fornebu, i regi av samme figur.
Moss lufthavn, Rygge er og forblir historie. Stop beating a dead horse.
Hvorfor var det egentlig at Fornebu skulle lukkes i 1998?
jeg har aldrig rigtigt hørt historien derom?
Selskapet Rygge Airport, som ønsker å ta over driften av Moss Lufthavn Rygge, er helt tom for kapital
No fake news? De skal altså både kaste bort penger på en flyplass som ikke er bærekraftig, og så skal de samtidig kaste bort penger på egne ruter...
https://www.nrk.no/ostfold/vil-opprette-egne-ruter-fra-rygge-1.13350070
No fake news? De skal altså både kaste bort penger på en flyplass som ikke er bærekraftig, og så skal de samtidig kaste bort penger på egne ruter...
https://www.nrk.no/ostfold/vil-opprette-egne-ruter-fra-rygge-1.13350070
I sitt alternative statsbudsjett for 2017 hadde Arbeiderpartiet «glemt» å fjerne flypassasjeravgiften. Nå lover partiet at den kontroversielle avgiften skal forsvinne i kommende stortingsperiode – om de vinner valget.
Det nærmer seg valg, og lokale AP-stjerner er ute i mediene og lover at passasjeravgiften skal fjernes. Bak betalingsmur i f-b.no, men de mener altså å ha det kommende landsmøtet i ryggen.
Og så er det da sikkert en hel del som tror at RYG automatisk gjenoppstår, og at Ryanair med flere strømmer til.
http://www.f-b.no/nyheter/jon-ivar-nygard/moss-lufthavn-rygge/valg-2017-lover-a-fjerne-flypassasjeravgiften/s/5-59-663703
Og hvis de skal starte med flygninger, så må de kjøpe inn alt utstyret de solgte igjen da?
Men er det ikke fordelsaktig for SAS og Norwegian med flyseteavgiften? Holder Ryanair ute av landet så lenge som mulig.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.