Re: DAT ferdig på Rygge
Til informasjon så har ikke det noe med hvilke flyplasser jeg bruker eller liker. Det har noe med at det er bevist to ganger at grunnlaget IKKE er der. Du kan ikke drive en eller to ruter når de går med tap. Kan du si meg hvor mye av næringslivet i Østfold som brukte DAT?. Uten næringslivet så vil ikke en slik rute gå. Jeg kan si at jeg ikke har noen favoritt flyplasser. Men ja det er to flyplasser jeg bruker mye: Oslo Lufthavn og Torp Sandefjord. Jeg mener fortsatt som jeg mente når Rygge ble bygget at det ikke skulle vært gjort. Østlandet trenger ikke mer enn to flyplasser. Holder masse nok med hovedflyplassen Oslo Lufthavn og Torp Sandefjord.
Jeg kan også si at jeg mener at Skien Geiteryggen som aldri kommer til å gå i pluss burde legges ned. Skien - Torp er så nærme hverandre at det er tull med en flyplass i Skien
Vi vet jo hvilken flyplass du favoriserer NorwayDYTror forresten kommentaren fra myhrair om A330 var en ironisk kommentar, hvertfall sånn jeg leste den.
Og om jeg får komme med min mening, ja Rygge er "min" flyplass, men jeg tror at Widerøe med sitt nett av kontakter og regularitet kan gjøre en god jobb innenlands fra Rygge. DAT var ett danskt og nytt selskap for østfoldingene. Widerøe er ett norsk selskap vi hører lite om når det kommer til problemer etc. Og det viktigste er jo å komme fra når man skal![]()
Til informasjon så har ikke det noe med hvilke flyplasser jeg bruker eller liker. Det har noe med at det er bevist to ganger at grunnlaget IKKE er der. Du kan ikke drive en eller to ruter når de går med tap. Kan du si meg hvor mye av næringslivet i Østfold som brukte DAT?. Uten næringslivet så vil ikke en slik rute gå. Jeg kan si at jeg ikke har noen favoritt flyplasser. Men ja det er to flyplasser jeg bruker mye: Oslo Lufthavn og Torp Sandefjord. Jeg mener fortsatt som jeg mente når Rygge ble bygget at det ikke skulle vært gjort. Østlandet trenger ikke mer enn to flyplasser. Holder masse nok med hovedflyplassen Oslo Lufthavn og Torp Sandefjord.
Jeg kan også si at jeg mener at Skien Geiteryggen som aldri kommer til å gå i pluss burde legges ned. Skien - Torp er så nærme hverandre at det er tull med en flyplass i Skien
