Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Vær klar over at ved reise fra øst til vest på en RTW så taper en dag - altså så er det foreløpige programmet 10 dager og noen timer når en kommer tilbake ZRH
Dag 1: ZRH-FRA-OSL-LHR
Dag 2: LHR-YYZ-ORD-IAH
Dag 3: IAH-PHX-PAE
Dag 4: PAE-OGG
Dag 5: KOA
Dag 6: KOA-AKL
Dag 7: AKL-NRT
Dag 8: NRT-ICN-SIN
Dag 9: SIN-BKK-ZRH
Eneste må være om VS går inn i *A og vi ser et program som involverer Virgin Galactic....
Ting tar like mye tid uansett hvordan retning man reiser
Det må bli 2011....Eneste må være om VS går inn i *A og vi ser et program som involverer Virgin Galactic.... Siste halvdel av oktober er foreløpig reservert i min kalender.
Det stemmer, så du må nok mate grisen litt ekstraPrisene det snakkes om her er kun flyturen(e)? Overnattinger kommer i tillegg regner jeg med?
Det stemmer, så du må nok mate grisen litt ekstra![]()
Hva med å chartre en World Airways MD11 ?Typen runder neste år 20 år i trafikk.
De har en 85-seter ledig nå som de mistet kontrakten med Sonair ... ;-)
Får vi samme problemene med ruteflyselskapene som vi fikk i år er World så klart et alternativ. Omni med DC-10 også ... Jeg kjenner folk begge steder, så det kan godt være de er villige til å hjelpe med en god pris.
:wow :wow Nei dette fristet jo ikke... :drunk:
Men bare for å ha avklart en ting i første omgang...:
Prisene det snakkes om her er kun flyturen(e)? Overnattinger kommer i tillegg regner jeg med?
Greit å vite hvor feit grisen må være.![]()
Tommy, istedet for OSL, hvorfor ikke legge turen til ARN og få toppetasjen fra Frösundavik ned i hangaren. Hadde likt å se Mads "svette" litt med videokamera og krasse spørsmål fra FF/roadwarriors ang Eurobonus/SK![]()
Dette ser bra ut, æ e me!
Skal få noen grunker ut av Cisco for min lille Tandberg andel, så ihvertfall C - om ikke F![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.