O.K., men jeg får ikke åpnet "teaser" vedlegget. Feil 2 står det.
Dessuten forplikter jo en 774 etter den noe spenstige plen klippingen med 753 i Toulouse![]()
Er det bakt inn en release av 777-400 i programmet?![]()
Greit. Da får SAS et ekstra år på seg til å frigi et par piloter. Og Swiss også.:up:
Åååå. du kan jo ikke komme med sånne spoilere!Jeg kan fortelle deg at en SAS 330 eller 340 er med i programmet i formasjon med en OS 777, en LH 380, en SQ747 og en Swiss 330..
Og skipperen på SAS sin 340 er selvsagt deg :up:
Vil det evt. bli noen gode til/fraslutningspriser? Ser for meg at en enveisbillett hjem fra PHX kan bli hakket dyrere enn f.eks. en open-jaw OSL-NYC//PHX-OSL, så da vil det vel bli billigere for en nordmann/europeer å møte opp i NYC?
Så da snakker vi rutefly Europa-NYC, Charter fra NYC til PHX (som sikkert ikke går direkte?), og rutefly hjem igjen fra PHX for en overkommelig pris? Noe ca. anslag på hva det vil koste?
Dette er jo et must å bli med på!
Jeg betalte litt over 4K NOK for charterbilletten min... Det var i Y.
Synes jeg ser Fnate-bloggen før og etter dette - får vel knute på snabelen av slikt![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.