Hysj Hysj... Hva skal vi finne på neste år?? Trenger din hjelp

Re: Hysj Hysj... Hva skal vi finne på neste år?? Trenger din hjelp

Blir det rundt 15K for RTW, så er jeg defintivt med. Planla en billig RTW til sommeren, men ser ut som jeg kan vente litt med det.

Last edited:

Vær klar over at ved reise fra øst til vest på en RTW så taper en dag - altså så er det foreløpige programmet 10 dager og noen timer når en kommer tilbake ZRH

Utrolig spennende opplegg! Kjenner det rykker i reisefoten nå, ja ;)

Men er redd for at det kan bli vanskelig med småskolebarn i familien. Da blir alle feriedager veldig verdifulle, og å ta en hel uke kan bli i overkant. Tror heller ikke jeg får overbevist familien om å bli med....

Dersom det legges opp til å bli med på deler av turen kunne det være veldig interessant.

Enig i at OSL kan droppes om det blir behov. Mulig det blir litt hektisk totalt sett? Jeg var også ganske pumpa etter to dager med StarMegaDO. Men gjør det igjen når som helst!

Vær klar over at ved reise fra øst til vest på en RTW så taper en dag - altså så er det foreløpige programmet 10 dager og noen timer når en kommer tilbake ZRH

Ting tar like mye tid uansett hvordan retning man reiser

Bare en ting å gjøre; slå opp i ordboka for å finne ut hva "spare" er :)

Dag 1: ZRH-FRA-OSL-LHR
Dag 2: LHR-YYZ-ORD-IAH
Dag 3: IAH-PHX-PAE
Dag 4: PAE-OGG
Dag 5: KOA
Dag 6: KOA-AKL
Dag 7: AKL-NRT
Dag 8: NRT-ICN-SIN
Dag 9: SIN-BKK-ZRH

Etter å ha sett dette kan jeg ikke annet enn å lure på hva som skjer på "the third annual Star MegaDo" i 2011... Eneste må være om VS går inn i *A og vi ser et program som involverer Virgin Galactic.... Siste halvdel av oktober er foreløpig reservert i min kalender.

Ting tar like mye tid uansett hvordan retning man reiser

Men reiser man fra øst til vest over datogrensen mister man en dag - og det blir som regel ikke tydelig før en tar en liten titt på hva det tilsvarer i Zulu-tid.

Wow! Dette ser ut som et kanonopplegg. Her er det bare å spikre inn en ferieuke fort som bare fy, og ikke gå på samme smellen som i år. Hvis jeg mot formodning fortsatt jobber i samme firma er det intet problem, ellers vet jeg ikke nå, men det må da være en løsning for håpentlig vis...

Eneste må være om VS går inn i *A og vi ser et program som involverer Virgin Galactic.... Siste halvdel av oktober er foreløpig reservert i min kalender.
Det må bli 2011....

Hva med å chartre en World Airways MD11 ? :D Typen runder neste år 20 år i trafikk.

De har en 85-seter ledig nå som de mistet kontrakten med Sonair ... ;-)

Får vi samme problemene med ruteflyselskapene som vi fikk i år er World så klart et alternativ. Omni med DC-10 også ... Jeg kjenner folk begge steder, så det kan godt være de er villige til å hjelpe med en god pris.

:wow :wow Nei dette fristet jo ikke... :drunk:

Men bare for å ha avklart en ting i første omgang...:
Prisene det snakkes om her er kun flyturen(e)? Overnattinger kommer i tillegg regner jeg med?

Greit å vite hvor feit grisen må være. ;)

Tommy, istedet for OSL, hvorfor ikke legge turen til ARN og få toppetasjen fra Frösundavik ned i hangaren. Hadde likt å se Mads "svette" litt med videokamera og krasse spørsmål fra FF/roadwarriors ang Eurobonus/SK :colgate:

Prisene det snakkes om her er kun flyturen(e)? Overnattinger kommer i tillegg regner jeg med?
Det stemmer, så du må nok mate grisen litt ekstra ;)

Dette ser bra ut, æ e me!

Skal få noen grunker ut av Cisco for min lille Tandberg andel, så ihvertfall C - om ikke F :colgate:

Hva med å chartre en World Airways MD11 ? :D Typen runder neste år 20 år i trafikk.

De har en 85-seter ledig nå som de mistet kontrakten med Sonair ... ;-)

Får vi samme problemene med ruteflyselskapene som vi fikk i år er World så klart et alternativ. Omni med DC-10 også ... Jeg kjenner folk begge steder, så det kan godt være de er villige til å hjelpe med en god pris.

Tviler paa at det blir noe problem med aa skaffe materiell til dette. Det som er problemet med de gamle skranglekjerrene er aa faa amerikanere med mye spenn til aa betale store summer for store seter... Swiss er positive, det samme er Austrian og BMI. Vi faar se....

:wow :wow Nei dette fristet jo ikke... :drunk:

Men bare for å ha avklart en ting i første omgang...:

Greit å vite hvor feit grisen må være. ;)

Prisene er langt fra satt enda, anslaatt overnattingpris dersom dette blir reiseruten staar litt bak i traaden. Dyrt blir det ihvertfall ikke og man kan jo ogsaa dele, mange som gjorde det paa DOet som akkurat ble gjennomfoert (inkl. undertegnede)

Tommy, istedet for OSL, hvorfor ikke legge turen til ARN og få toppetasjen fra Frösundavik ned i hangaren. Hadde likt å se Mads "svette" litt med videokamera og krasse spørsmål fra FF/roadwarriors ang Eurobonus/SK :colgate:

Meget god ide. Dette er naa endret ;)

Dette ser bra ut, æ e me!

Skal få noen grunker ut av Cisco for min lille Tandberg andel, så ihvertfall C - om ikke F :colgate:

Da kan jo du heller bli med via videokonferanse. Men det er kanskje ikke det samme? :D (Sorry - Off Topic....)

Dette forslaget til tur digger jeg, me like. Men ja, det ser ut til at jeg må kjøpe meg en stoooor sparegris ^_^

Back