Vær klar over at ved reise fra øst til vest på en RTW så taper en dag - altså så er det foreløpige programmet 10 dager og noen timer når en kommer tilbake ZRH
Dag 1: ZRH-FRA-OSL-LHR
Dag 2: LHR-YYZ-ORD-IAH
Dag 3: IAH-PHX-PAE
Dag 4: PAE-OGG
Dag 5: KOA
Dag 6: KOA-AKL
Dag 7: AKL-NRT
Dag 8: NRT-ICN-SIN
Dag 9: SIN-BKK-ZRH
Eneste må være om VS går inn i *A og vi ser et program som involverer Virgin Galactic....
Ting tar like mye tid uansett hvordan retning man reiser
Det må bli 2011....Eneste må være om VS går inn i *A og vi ser et program som involverer Virgin Galactic.... Siste halvdel av oktober er foreløpig reservert i min kalender.
Det stemmer, så du må nok mate grisen litt ekstraPrisene det snakkes om her er kun flyturen(e)? Overnattinger kommer i tillegg regner jeg med?
Det stemmer, så du må nok mate grisen litt ekstra![]()
Hva med å chartre en World Airways MD11 ?Typen runder neste år 20 år i trafikk.
De har en 85-seter ledig nå som de mistet kontrakten med Sonair ... ;-)
Får vi samme problemene med ruteflyselskapene som vi fikk i år er World så klart et alternativ. Omni med DC-10 også ... Jeg kjenner folk begge steder, så det kan godt være de er villige til å hjelpe med en god pris.
:wow :wow Nei dette fristet jo ikke... :drunk:
Men bare for å ha avklart en ting i første omgang...:
Prisene det snakkes om her er kun flyturen(e)? Overnattinger kommer i tillegg regner jeg med?
Greit å vite hvor feit grisen må være.![]()
Tommy, istedet for OSL, hvorfor ikke legge turen til ARN og få toppetasjen fra Frösundavik ned i hangaren. Hadde likt å se Mads "svette" litt med videokamera og krasse spørsmål fra FF/roadwarriors ang Eurobonus/SK :colgate:
Dette ser bra ut, æ e me!
Skal få noen grunker ut av Cisco for min lille Tandberg andel, så ihvertfall C - om ikke F :colgate:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.