Hysj Hysj... Hva skal vi finne på neste år?? Trenger din hjelp

Re: Hysj Hysj... Hva skal vi finne på neste år?? Trenger din hjelp

Meget bra Fnate :)

Men er nakenbilder lov her på forumet? :8: :p ;)

Meget bra Fnate :)

Men er nakenbilder lov her på forumet? :8: :p ;)

Som regel holder det å støvsuge han under armene, men om 2 uker skal han besøke hjembyen til selveste Tommy777, så nå vasker han seg litt skikkelig. (og genseren er ikke stiv, den er kroppsfiksert)

Og da er programmet for årets StarMegaDo lagt ut her. Ser ikke altfor dumt ut dette!

Veldig bra! Det ser jo til og med at dette treffer i min friperiode! Perfekt.

Ser knall ut dette også. Så da er det bare å holde av første uken i November

+ - 3000$ i C........hmmmm kanskje verdt å kjøpe en t/r Europa -USA for å få med seg HELE programmet..... ;)

+ - 3000$ i C........hmmmm kanskje verdt å kjøpe en t/r Europa -USA for å få med seg HELE programmet..... ;)

Ser ikke noen egen tråd på dette, så jeg bumper denne... Moderatorer får skille den ut om de anser det nødvendig...

Er det noen som har funnet noen gode priser i øknomiklasse på OSL-FRA-IAH//SEA-OSL på de "offsielle StarMegaDoII" flyene? Ser ut til å ende opp med ca. 15000 når jeg priser det ut på Wideroe - og når man da legger på charterprisen så blir det en ganske kostbar sak. Men med fjorårets opplegg i minne så ser jeg ikke bort fra at det blir verdt det :colgate:

LH/OS/LX tilbyr rabatter på tilslutningsflightene, men har ikke eksempler for andre enn US-baserte itineries ... men det dukker vel opp etterhvert. Tommy?

Priser ex-Europa er ca de samme som fra USA. Business er noen og $3000, men eco mener jeg huske blir rundt $700.
Selv skal jeg bli med. Planen er C FRA-IAH, Y på charteren og bonuspoeng for å komme meg hjem

Back