Hysj Hysj... Hva skal vi finne på neste år?? Trenger din hjelp

Re: Hysj Hysj... Hva skal vi finne på neste år?? Trenger din hjelp

Min første reaksjon er at opplegget ser meget sprekt og interessant ut! Om datoene klaffer med jobb, så er dette noe jeg definitivt vil være med på.

Holy craporama ...... Kan se for meg at Oliver og Reb stuper ned i lalala-pilleboksen etter å ha sett dine ambisjoner for neste DO .... :lol:

Okei.... det GÅR virkelig an å "toppa heile driden" ;) Definitivt rått program! :)

Holy craporama ...... Kan se for meg at Oliver og Reb stuper ned i lalala-pilleboksen etter å ha sett dine ambisjoner for neste DO .... :lol:

Was ze fakk, Tommy.. We can not do ziz..

Møter dem begge i morgen ettermiddag etter jeg er ferdig med møtet på kontoret vårt i NYC. Slepper bomba da :D

Holy shit! Dette her har ikke jeg råd til hvertfall. Tror jeg bare må gå og legge meg jeg :lol:

Holy shit! Dette her har ikke jeg råd til hvertfall. Tror jeg bare må gå og legge meg jeg :lol:

For deg som digger å ta bussen må jo en jordomseiling med hårfønerekspressen være midt i blinken!;)

Was ze fakk, Tommy.. We can not do ziz..

Møter dem begge i morgen ettermiddag etter jeg er ferdig med møtet på kontoret vårt i NYC. Slepper bomba da :D
Bring videokamera :old :D

Ja, det er midt i blinken. Og hadde vært übercool å vært med.
Men alt er matte:
1 tur /(delt på) 0 penger = 0 tur :(

Har ikke jobb, så må nok se til og få meg en jobb og jobbe som en helt! :)

Her ser det ut som en skikkelig TUR er under oppseiling.
Jo tidligere en får "spikret ting" jo lettere blir det jo for folk som føler for å spare litt til en sånn tur. Merker jo fort at med såpass mange flygninger så frister C litt mer enn reidarklasse..

Her ser det ut som en skikkelig TUR er under oppseiling.
Jo tidligere en får "spikret ting" jo lettere blir det jo for folk som føler for å spare litt til en sånn tur. Merker jo fort at med såpass mange flygninger så frister C litt mer enn reidarklasse..

At det blir tur er 100% sikkert. At det blir mellom 15 okt og 1 nov er 100% sikkert. Ett komplett program blir ikke presentert før i februar

Men du kan med trygghet begynne å toppe opp sparegrisen ;)

At det blir tur er 100% sikkert. At det blir mellom 15 okt og 1 nov er 100% sikkert. Ett komplett program blir ikke presentert før i februar

Men du kan med trygghet begynne å toppe opp sparegrisen ;)

Vi får ønske oss ekstra stor sparegris til jul i år som har plass til nok "king Harald's" til et sete i F ;)

Men alt er matte:

Er jo det problemet med skolen også da, er kommet såpass lang at det ikke alltid er like smart og ta seg en uke fri.

Imponerende å lese om opplegget i år, og ikke minst planene for neste år.

Nå er det vel en ikke liten kabal som skal gå opp, med både fly og crew og alt annet, her kommer mitt innspill: Dersom man greier å få dette til så fridagene blir mest samlet så kan det være enklere med ferie for en del. Enklere å ta fri mandag til fredag enn torsdag til onsdag f.eks. Og da får man en "gratis" helg i hver ende. For oss som ikke jobber skift og helger hvertfall :68: Kjekt med OSL-stop, men med de stedene du har på lista så er vel kanskje dett en av plassene som kan gå ut (hvis noe må ryke)?

Men ift jetlag og alt sånt er det vel best å reise vest?

Og vestover så får man "noen timer ekstra", frokost på LHR og lunsj i Canada.

Og vestover så får man "noen timer ekstra", frokost på LHR og lunsj i Canada.
"Hva gjorde du forrige uke?"

"jo, på tirsdag hadde jeg frokost i London, og lunsj i Toronto."

:colgate::colgate::colgate:

Men alt er matte:

Sånn rent matematisk så blir 1 tur delt på 0 penger egentlig et uendelig stort tall (skal man være helt presis så må man istedet for å si 0 penger si at antall penger går mot 0, siden et tall delt på 0 ikke er definert).....;)

Opplegget for tur høres imidlertid veldig spennende ut. Deltakelse er nok litt mer usikkert for min del (høsten er normalt litt hektisk), men det er kjekt å lese om iallefall.

Dette blir jo kanon rått :)
Men må finne noen som kan kjøre taxien min i en uke, så blir eg med
Once in a lifetime, eller kan jo bli bedre enn dette også (tvilsomt)

Et slikt opplegg medfører at det på toppen av listen til julenissen står sparegris!

Jeg har ikke lyst til å gjenta årets gjennomføring av tur...... (være hjemme)

Er jo det problemet med skolen også da, er kommet såpass lang at det ikke alltid er like smart og ta seg en uke fri.

Det var problemsituasjon nr. 2 :)

Sånn rent matematisk så blir 1 tur delt på 0 penger egentlig et uendelig stort tall (skal man være helt presis så må man istedet for å si 0 penger si at antall penger går mot 0, siden et tall delt på 0 ikke er definert).....;)
Tar selvkritikk, men det først etter du ser mattekarakterene mine.. :drunk:

Back