Hysj Hysj... Hva skal vi finne på neste år?? Trenger din hjelp

Re: Hysj Hysj... Hva skal vi finne på neste år?? Trenger din hjelp

Feil allianse... Men err... Mye man kan leve lenge med! Gleder meg til å se hva som blir av dette!

Ajajaj, det er ingenting galt med ambisjonene hvertfall! Dette høres veldig spennende ut, jeg er meget interessert :up:

Glem sparegrisen, vi får hjelp av "Luksusfellen" etter endt hjemkomst. Ymtet så vidt frempå til min kone om dette.....da glefsa pitbullen til gitt. Men har jo god tid på smøring,les Thune Gullsmed.

Glem sparegrisen, vi får hjelp av "Luksusfellen" etter endt hjemkomst. Ymtet så vidt frempå til min kone om dette.....da glefsa pitbullen til gitt. Men har jo god tid på smøring,les Thune Gullsmed.

Dagens posting! ;)

Ellers går det sikkert å lage en konevennlig kvittering for betalingen av reisen.
Jeg var i en stereobutikk en gang hvor det ble gjort. Et par kabler i titusenkroners klassen ble fort til noen hundrelapper da kone-kvitteringen ble skrevet ;)

Hehe, eg fekk akkurat samme respons. Her skulle det kjøpes hus først, så det må nok jobbes med smøring ;)

Jeg har ikke fått sagt noe enda for konemor er bortreist i helga, så da har jeg helt fram til mandag med å finne en god måte å legge fram saken på :stir

Det ordner seg alltid til slutt.

Attachments

• 14445_1248478822052_1531893193_655148_2629091_n.jpg
    14445_1248478822052_1531893193_655148_2629091_n.jpg
    17.1 KB · Views: 394

Får vi samme problemene med ruteflyselskapene som vi fikk i år er World så klart et alternativ. Omni med DC-10 også ... Jeg kjenner folk begge steder, så det kan godt være de er villige til å hjelpe med en god pris.

DC-10 eller MD-11; Yes please ! :-)

Er det mulig å låne en Sukhoi Superjet fra SU?

Morsom maskin.

Enig med Eirik, men som Tommy sier, for aa faa med de pengesterke er det nok bedre med en Swiss A340.

Hva med en B737-800 fra Norwegian eller et annet billig selskap? Da blir det så rimelig at alle kan bli med ;)
(sorry, jeg kunne ikke dy meg)

Fra spøk til alvor: Jeg er seriøst lysten på en sånn tur, men det høres unektlig noe hektisk ut. Blir det tid til et besøk i noen av byene man besøker, eller blir det bare flyplasser?

Dette høres meget interessant ut. Jeg blir gjerne med, hvis det er plass.
Er det noen formening om hvortid turen blir og hvor man skal møte?

Kommer flyet og henter oss på Gardermoen, eller må man møte i Sveits?

Dette høres meget interessant ut. Jeg blir gjerne med, hvis det er plass.
Er det noen formening om hvortid turen blir og hvor man skal møte?

Kommer flyet og henter oss på Gardermoen, eller må man møte i Sveits?
Les igjennom tråden så burde du få svar på spørsmålene dine ;) :)

Det ble vel nevnt et vindu på midten av oktober til begynnelsen av november, og du kan gå av og på hvor som helst flyet lander ;) Men prisen blir vel den samme uansett, for enkelhetsskyld.

Men det blir vel neppe OSL denne gangen, hovedkvarteret til Sas ligger i Sverige ;) Får å si det slik, så kommer jeg til å starte i ZRH.

Høres kjempe spennende ut. Bare dollarkursen ikke tar seg opp så kan det bli en fin anledning til å gå lei C-klasse.:p

Men det frister ikke så mye med midtsete i Y på en uke, og regner ikke med at *G kan befri en fra den straffen i dette selskapet.:crowded

Bør det ikke etableres en prosjektgruppe (reisekomité) for disse planene. Synes det høres utrolig spennende ut. Hvem er headman?

Tommy777. Han har kjøpt et stort pilleglass til Oliver og Reb (xyzzy) som får fremlagt planene i dag ... :colgate:

Høres kjekt ut, spesielt hvis jeg kan gå av i BKK og være der en uke mer før jeg reiser med swiss hjem via ZRH og OSL for etter en slik uke vil jeg trenge en uke med massasje før jeg kommer hjem :)

Back