Hysj Hysj... Hva skal vi finne på neste år?? Trenger din hjelp

Re: Hysj Hysj... Hva skal vi finne på neste år?? Trenger din hjelp

Tommy777. Han har kjøpt et stort pilleglass til Oliver og Reb (xyzzy) som får fremlagt planene i dag ... :colgate:

Dei må heilt sikkert ha nokre :drink å svelga ned med...... ;)

Was ze fakk, Tommy.. We can not do ziz..

Møter dem begge i morgen ettermiddag etter jeg er ferdig med møtet på kontoret vårt i NYC. Slepper bomba da :D
Og hvordan ble reaksjonen deres? :)

Jeg er med hvis prisen holder seg der den ligger nå =) kjenner muligens en eller to til som også kanskje blir med!

Fantastisk at noen tar initiativ til noe som dette :)

Stå på!!!

dette høres helt knall ut. kan noen låne meg penger til jeg er ferdig med studiene?:p:drink:spin

Holder prisen seg på det Tommy777 nevner her, er jeg også med. :spin

Håper på jorden rundt jeg da, men med få stopp i USA, der sikkert mye tid vil gå til ekstra sikkerhetsopplegg.

Jeg foreslå å leie inn et Ryanair fly, Ta en jorden rundt med 5 stopp a 20 minutter!

Kunne det være noe??

BF:cool2

Jeg foreslå å leie inn et Ryanair fly, Ta en jorden rundt med 5 stopp a 20 minutter!

Kunne det være noe??

BF:cool2

Tror heller du skal fokusere paa aa soerge for at kalenderen din er aapen i aar ;)

I belive it to be a goodyear... Men jeg kan ta feil...

Eller hva Tommy ;)

I just spent all my money on a new house, and will not be able to participate unless I win the lottery :cry:

Tommy, istedet for OSL, hvorfor ikke legge turen til ARN og få toppetasjen fra Frösundavik ned i hangaren. Hadde likt å se Mads "svette" litt med videokamera og krasse spørsmål fra FF/roadwarriors ang Eurobonus/SK :colgate:

Innen den tid, så har nok SAS flyttet ut av Frøvik og etablert base i Sverige Huset på ARN.

Spennende opplegg, Tommy, men det "lukter" to hele crew med mindre man får et temporært unntak fra Subpart Q. Med 229 seter, så går vel kanskje fire seter med til hvileplass for C/A'er utover hvilekabin/seter/jumpseats. De lengste leg'ene vil kreve 2x2 piloter, 2 timer på/ 2 timer hvile. En godkjent Airbus 340 mek på hvert stopp er kanskje også noe som bør tittes litt på?

Ser vår mann i Chicago har sluppet en liten teasers for neste års tur :D

http://www.flyertalk.com/forum/13307217-post143.html

Spennende opplegg, Tommy, men det "lukter" to hele crew med mindre man får et temporært unntak fra Subpart Q. Med 229 seter, så går vel kanskje fire seter med til hvileplass for C/A'er utover hvilekabin/seter/jumpseats. De lengste leg'ene vil kreve 2x2 piloter, 2 timer på/ 2 timer hvile. En godkjent Airbus 340 mek på hvert stopp er kanskje også noe som bør tittes litt på?

Lengste flighten når man leser teaseren blir nok Europa-USA (Østkysten?)

Å nei, det er bare et lite sprett! BKK-ZRH blir på nærmere 12 timer, og i Østen er det store distanser. Riktignok nord-syd for det meste, men allikeval...

Å nei, det er bare et lite sprett! BKK-ZRH blir på nærmere 12 timer, og i Østen er det store distanser. Riktignok nord-syd for det meste, men allikeval...

Tror Tommy mener jorda-rundt forslaget er skrinlagt....

"The RTW idea has been shelved till next year because of the survey results, but it's definitely doable next year"

Så Someone har nok rett i at lengste leg blir Europa-USA...

Likte denne teaseren jeg iallefall... :D :D :D

Veldig spennende å se hva dette går ut på!
Leit å ikke få med seg happeningen i 2009.

Får prøve å holde av det aktuelle tidsrommet litt tidligere i år!

O.K., men jeg får ikke åpnet "teaser" vedlegget. Feil 2 står det.

Ja dette skal jeg forsøke å bli med på. Det var et helt knall opplegg i høst, som setter minner for livet.

Dessuten forplikter jo en 774 etter den noe spenstige plen klippingen med 753 i Toulouse;)

Back