Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Fraktavdeling på OSL har nå kommet seg på Instagram. Så ikke umulig det vil komme noen nyheter etterhvert [emoji6]
https://www.instagram.com/osloairportcargo
Finner den ikke og vis jeg trykker på din link - så kommer det feilmelding.
Jan
......et stort etterslep i levering av cola og sjokolade.
Var ikke representanter fra Saudi Cargo innom OSL for en stund tilbake? Tipper det blir rute til midtøsten, jeg.
Stemmer. Isåfall er det kanskje Jeddah?
Da er mulighetene 777, 747-400 eller -8.
Jeg antar at det er sjømat de er interessert i ut fra Norge, men jeg lurer på hva de vil frakte andre veien. Blomster fra Kenya og elektronikk fra Hong Kong? (Eller kanskje bare tanke drivstoff til returen)
Speaking at the Nordic Air Cargo Symposium in Stockholm, the airline’s regional director Europe, Rainer Muller, explained that any service would likely begin in the Middle East, call in central Europe, then Oslo before heading to New York.
The calls in central Europe and Saudi Arabia would help offset the fact that very few imports into Oslo are carried on freighters by offering the chance to transport goods from Saudi Arabia and central Europe to New York, with the rest of the freighter available for seafood.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.