Flyprats julebord - Oslo 1. desember

Når det kommer til alder, så er det mange steder som er 20-23 og ikke 18. Kan noen fylle ut på dette tema? Blir det mulighet for en 18-åring å være med? (også kjent som meg selv)

Skal ikke være noe problem med å være 18. Stedet er ikke 100% fastsatt ennå, men blir på et spisested og ikke utested ;)

Jeg synes det er en fordel med en plass hvor vi har et rom for oss selv, slik vi har hadde på Vognman Nilsen og på Encoteka(?) i Bygdøy Alle.

Jeg synes det er en fordel med en plass hvor vi har et rom for oss selv, slik vi har hadde på Vognman Nilsen og på Encoteka(?) i Bygdøy Alle.

Vi jobber for en slik løsning ;)

Last edited:
Skal ikke være noe problem med å være 18. Stedet er ikke 100% fastsatt ennå, men blir på et spisested og ikke utested ;)

Høres bra ut! Omtrent hvor ligger budsjettet/pris? (gjerne basert på tidligere julebord). Trangt om penga i disse dager, hehe.

Høres bra ut! Omtrent hvor ligger budsjettet/pris? (gjerne basert på tidligere julebord). Trangt om penga i disse dager, hehe.

Ifjor var det 500kr for en trerretter, men vi ønsker å kunne få det noe billigere i år, og det er litt det vi jobber med nå ;)

Nå har jeg fått bekreftet at alle mine eksamener er før 1 Desember, og jeg har booka hotell. Mangler bare flybillettene. Så I'm definately in! ;) Stikker kanskje over fjellene til Stavanger etter julebordet, så om noen vil ha julebord volume 2 dagen etterpå. I'm all in! :lol:

Da er det vel bare å få avklart med økonomisjefen her i hus og booke billetter da. ;)

Topp, nok en utfording for en dorf-gutt... Navigere dit, men to mnd får jeg vel det til :lol:

Back