Fnate og meg dro hjem sammen, men jeg var litt lurere enn ham, stakk innom lokalen for to bayere...
Tusen takk alle sammen for strålende samling...
Bra jeg ikke tok med min Ole Brumm, den lille elefanten hadde satt griller i hodet på ham. Liker egentlig sensur,, Godt for fedre..... Demokrati kan være usunt...
Akkurat klart å fomle meg opp av sengen på Plaza å setter kursen for frokostsalen og deretter flytoget til OSL. Hvis det tar meg hele veien i dag da i motsetning til i går.
Arbeidet kaller hjemme og jeg er noget redusert. Flott d!
Kom meg til hotellet, og sov godt til eg blei nødt til å stå opp. Tok ein god frokost på Plaza før eg satte kursen til Stavanger-kontoret, kor eg no snart skal få meg lønsj
Skikkelig kjekt å treffe nye folk frå forumet! Ser fram til fleire flotte samlinger!
Fnaten syntes også det var svært hyggelig. Han treffer ikke Helge før på søndag, men da tipper jeg flaska blir godt mottatt.
Ellers sitter han og fillerister på gaven han fikk av deg, og lurer på hva det kan være.
Heisann
Tusen takk for en hyggelig kveld i går, det er så moro at det fortsatt er mulig å treffe nye folk med flyinteressen etter alle de årene jeg gikk og trodde jeg var en enstøing før jeg kom på internett...
Ja, ja enstøing kan en fortsatt være, men på en kveld som i går var det bare hyggelig
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.