Flyprats julebord - Oslo 1. desember

Fnate og meg dro hjem sammen, men jeg var litt lurere enn ham, stakk innom lokalen for to bayere...

Tusen takk alle sammen for strålende samling...

Bra jeg ikke tok med min Ole Brumm, den lille elefanten hadde satt griller i hodet på ham. Liker egentlig sensur,, Godt for fedre....:D. Demokrati kan være usunt...

Og det bare kyllinger og elefanter som gir seg før dr blir kastet ut fra den brune nabopuben.

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk

Og det bare kyllinger og elefanter som gir seg før dr blir kastet ut fra den brune nabopuben.

Så lenge man bor på landet og julebordsgebyret ikke dekker taxi så gir man seg i grevens tid og kaster seg på siste bussen

Takk for hyggelig lag, kjekt sted med god mat og kort vei til en :drinketter maten

Takk for en hyggelig kveld alle mann. Håper du ikke sovnet på gaten, herr Someone?

Nei, men sovnet i det jeg traff puten

Uansett, legger ved et par dårlige mobilbilder fra i går

Attachments

• jul2.JPG
    jul2.JPG
    164.3 KB · Views: 279
  • jul1.JPG
    jul1.JPG
    169.1 KB · Views: 280
Takk for laget folkens!

Akkurat klart å fomle meg opp av sengen på Plaza å setter kursen for frokostsalen og deretter flytoget til OSL. Hvis det tar meg hele veien i dag da i motsetning til i går.

Arbeidet kaller hjemme og jeg er noget redusert. Flott d!

Takk for en hyggelig aften!

Ble tidlig kveld for min del, men foretrekker kvalitet framfor kvantitet ^_^

Artig å treffe på nye ansikter, samt møte elefnaten! Håper Helge setter pris på den lille flaska Fnate fikk med seg hjem i går :lol:

Takk for hyggelig kveld alle saman!

Kom meg til hotellet, og sov godt til eg blei nødt til å stå opp. Tok ein god frokost på Plaza før eg satte kursen til Stavanger-kontoret, kor eg no snart skal få meg lønsj :)

Skikkelig kjekt å treffe nye folk frå forumet! Ser fram til fleire flotte samlinger!

Ha ein flott dag, og god helg!

Artig å treffe på nye ansikter, samt møte elefnaten! Håper Helge setter pris på den lille flaska Fnate fikk med seg hjem i går :lol:

Fnaten syntes også det var svært hyggelig. Han treffer ikke Helge før på søndag, men da tipper jeg flaska blir godt mottatt.
Ellers sitter han og fillerister på gaven han fikk av deg, og lurer på hva det kan være.

Heisann
Tusen takk for en hyggelig kveld i går, det er så moro at det fortsatt er mulig å treffe nye folk med flyinteressen etter alle de årene jeg gikk og trodde jeg var en enstøing før jeg kom på internett...
Ja, ja enstøing kan en fortsatt være, men på en kveld som i går var det bare hyggelig :)

Back