Flyprats julebord - Oslo 1. desember

I tilfelle noen begynner å lure: jeg kommer til å bli sein med betalinga - da jeg ikke er sikker på hvorvidt jeg faktisk kommer meg ned. Fikk plutselig eksamensframføringa mi flyttet til 1 Desember, samt en mulig reise senere i Desember som gjør at stressing ned til Oslo er litt småymse i vilja.

Da er alt i orden. Elefanten lurte litt på hvorfor det ikke var noen valg for grevling, men skjønte fort at alt var grevling.

Huff. Da var man innkalt til en samling med jobben fra 30.11 til 02.12. Dermed går julebordet i dass i år igjen for min del. Beklager dette, men jeg må derfor melde avbud i år (igjen).

Hei jeg har litt problem med betale med kort, jeg har kort fra Nordea med ikke min ID bank kode.
beklager, so jeg må betale til middag..Jeg spiser fisk.
Takk og vi ses torsdag

Har ikke kommet ennå, men går sikkert bra. Uansett så setter jeg deg på bekreftet ;)

Så nå på banken at det ikke er blitt trukket noe, så får betale på dagen om du ikke har noen andre alternativer. Kombinasjonen Mac, Opera og java/Adobe funket tydeligvis ikke godt i kveld.... Jeg går for kjøtt uansett ;)

Hei folkens!
Ikke lenge igjen nå. Jeg har vært i kontakt med restauranten, og dagens 3-retter, er en overraskelse rørt i sammen av dagens beste råvarer. Vi får satse på at det blir bra! :)

Thomas

Hei folkens!
Ikke lenge igjen nå. Jeg har vært i kontakt med restauranten, og dagens 3-retter, er en overraskelse rørt i sammen av dagens beste råvarer. Vi får satse på at det blir bra! :)

Thomas

Fnate konkluderer med at da må det nødvendigvis bli Japp!

Ha det goey folkens. Jeg var med i 2008 og det var riktig trivelig, men siden har jeg befunnet meg langt avgaarde saa deltagelse blir litt vanskelig.

18 påmeldte og fått betalingen fra samtlige, og medarrangør Fluxie skal ha fått lagt inn matbestillingene til restauranten.

Skulle noen flere ønske å delta finnes det fortsatt mulighet, men da må man sende en PM til meg snarest

Og vips, så var de første ferdige. Strålende arrangement. Det var kanonfjongt, selv om jeg desverre måtte ta kvelden tidlig pga litt jobb og slikt.

Elefanten sitter nå på kjøkkenbordet og ni-studerer askeskyen han har fått av Someone. Resten av pakkene hans må han pent spare til jul.

Back