• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Flyprats julebord - Oslo 1. desember

Når det kommer til alder, så er det mange steder som er 20-23 og ikke 18. Kan noen fylle ut på dette tema? Blir det mulighet for en 18-åring å være med? (også kjent som meg selv)

Skal ikke være noe problem med å være 18. Stedet er ikke 100% fastsatt ennå, men blir på et spisested og ikke utested ;)

Jeg synes det er en fordel med en plass hvor vi har et rom for oss selv, slik vi har hadde på Vognman Nilsen og på Encoteka(?) i Bygdøy Alle.

Jeg synes det er en fordel med en plass hvor vi har et rom for oss selv, slik vi har hadde på Vognman Nilsen og på Encoteka(?) i Bygdøy Alle.

Vi jobber for en slik løsning ;)

Last edited:
Skal ikke være noe problem med å være 18. Stedet er ikke 100% fastsatt ennå, men blir på et spisested og ikke utested ;)

Høres bra ut! Omtrent hvor ligger budsjettet/pris? (gjerne basert på tidligere julebord). Trangt om penga i disse dager, hehe.

Høres bra ut! Omtrent hvor ligger budsjettet/pris? (gjerne basert på tidligere julebord). Trangt om penga i disse dager, hehe.

Ifjor var det 500kr for en trerretter, men vi ønsker å kunne få det noe billigere i år, og det er litt det vi jobber med nå ;)

Nå har jeg fått bekreftet at alle mine eksamener er før 1 Desember, og jeg har booka hotell. Mangler bare flybillettene. Så I'm definately in! ;) Stikker kanskje over fjellene til Stavanger etter julebordet, så om noen vil ha julebord volume 2 dagen etterpå. I'm all in! :lol:

Da er det vel bare å få avklart med økonomisjefen her i hus og booke billetter da. ;)

Topp, nok en utfording for en dorf-gutt... Navigere dit, men to mnd får jeg vel det til :lol:

Back