Flyprats julebord 8 desember - Oslo

Donasjonen ble på ca 8500-9000 etter mine beregninger. Tar regnskapet i morgen. Det var noen som skulle overføre direkte til Leif Arild på konto, men sånn alt i alt så ble det i underkant av 10k.

Forøvrig hjemme i Mjøndalen. Toget var 20 min forsinket så dubbet litt av, men kjente konduktøren, så hun dultet i meg når vi nærmet oss 3050. Takk for en hyggelig kveld!

Takk for en veldig bra kveld folkens! Jeg gleder meg til neste anledning allerede! Og en sann glede å være med å støtte My Home!

Donasjonen ble på ca 8500-9000 etter mine beregninger. Tar regnskapet i morgen. Det var noen som skulle overføre direkte til Leif Arild på konto, men sånn alt i alt så ble det i underkant av 10k.

Jeg fikk dessverre ikke bidratt til Myhome i går siden jeg ikke var der men jeg skal sende en slant til Leif Arild i dag.

Takker for en veldig fin kveld i går.. Er virkelig gøy å møte folk man har "kjent" i så mange år - mye hel ved.

Skulle hilse fra IMM i går. Snakket med ham rett før boarding fra Barbados til London i går kveld. Skulle takke alle for støtten, og ønske alle en riktig god jul. Han dropper vel innom her i tråden når han er tilbake i gamlelandet.

God morgen , takk for laget og hyggelig kveld. Det blir stadig bedre sammenkomster.

God formiddag, og takk for i går, det var veldig fint å møte så mange av dere, god mat og drikke og godt selskap :)

Takk for hyggelig kveld og ikke minst takk for flott premie i lotteriet:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Takk for hyggelig sammenkost i går. No går ferden heim til Stavanger og solkysten.

-Håvard

Tusen takk for en hyggelig kveld! Klok av skade så skal jeg ikke fly noe sted før på søndag :)

Tusen tusen takk for et solid bidrag til My Home. Utrolig flott gjort. Kanskje vi en gang kunne ta en tur til Sierra Leone sammen? Det er et spennende og annerledes land.
Vi har 20 barn og 6 ansatte på vårt lille barnehjem. Og det går bra med både barn og ansatte. Jeg har nettopp vært der, og det er en stor glede å se restauranter av det vi gjør.

Takk igjen til alle som bidrar.

Hilsen Leif Arild

Back