Donasjonen ble på ca 8500-9000 etter mine beregninger. Tar regnskapet i morgen. Det var noen som skulle overføre direkte til Leif Arild på konto, men sånn alt i alt så ble det i underkant av 10k.
Forøvrig hjemme i Mjøndalen. Toget var 20 min forsinket så dubbet litt av, men kjente konduktøren, så hun dultet i meg når vi nærmet oss 3050. Takk for en hyggelig kveld!
Donasjonen ble på ca 8500-9000 etter mine beregninger. Tar regnskapet i morgen. Det var noen som skulle overføre direkte til Leif Arild på konto, men sånn alt i alt så ble det i underkant av 10k.
Skulle hilse fra IMM i går. Snakket med ham rett før boarding fra Barbados til London i går kveld. Skulle takke alle for støtten, og ønske alle en riktig god jul. Han dropper vel innom her i tråden når han er tilbake i gamlelandet.
Tusen tusen takk for et solid bidrag til My Home. Utrolig flott gjort. Kanskje vi en gang kunne ta en tur til Sierra Leone sammen? Det er et spennende og annerledes land.
Vi har 20 barn og 6 ansatte på vårt lille barnehjem. Og det går bra med både barn og ansatte. Jeg har nettopp vært der, og det er en stor glede å se restauranter av det vi gjør.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.