Utfordring ! Om TOS klarer aa komme seg fra BGO til OSL den 8 December - saa skal jeg klare SEA-Whateverworks-OSL med avreise SEA 07Dec
Beste tur operatoer er jo Bongo og bestillingen var SEA-Whateverworks-OSL og det ble avreise den 07 Dec med ankomst OSL 08 desember 15:00.
I god Bongo stil 3 Flyselskaper, 3 Mileage Program ble raidet og Mixed Cabin
Seattle - Calgary med Alaska Embrummer 170GT - 1 A
Calgary - Frankfurt med Air Canada 787-9 - 4 K
Frankfurt - Oslo med Lufthansa A321NEO - Sete whatever - mystery Seat
To be Continued…en skal jo hjem igjen![]()
Beste tur operatoer er jo Bongo og bestillingen var SEA-Whateverworks-OSL og det ble avreise den 07 Dec med ankomst OSL 08 desember 15:00.
I god Bongo stil 3 Flyselskaper, 3 Mileage Program ble raidet og Mixed Cabin
Seattle - Calgary med Alaska Embrummer 170GT - 1 A
Calgary - Frankfurt med Air Canada 787-9 - 4 K
Frankfurt - Oslo med Lufthansa A321NEO - Sete whatever - mystery Seat
To be Continued…en skal jo hjem igjen![]()
Så da forstår jeg det dit hen at du kommer? Det gleder jeg meg til - da skal vi kose våsj og diskutere lavkalori-øl live.
Utrolig kult at du planlegger å komme DC-8-63. Det blir hyggelig å treffe deg igjen.
Ikke bli overrasket om det blir en øl på Røør før forestillingen.
Sent fra min SM-G991B via Tapatalk
Øl på Røør kl 16!!! Dette begynner å ligne noe
Naa har jeg en destinasjon :drink (P.S. Hickok - haaper du finner veien via PNW engang, jeg har en nevoe med noen skikkelig «daarlige» kontakter i mikrobryggeri bransjen, noen oktaner over KnausenBrygg(tm), Pfriem i Hood River, Crux i Bend, Sun River Brewery i Bend, Boneyard i Bend.)
Flere av disse ligger på planen sammen med en tur innom Cascade.
Min store utfordring er om jeg skal toget eller bussen inn til byen den dagen. I motsetning til dc-8-63 får jeg ingen bonuspoeng, men jeg kommer.