Flyprats julebord 8 desember - Oslo

Utfordring ! Om TOS klarer aa komme seg fra BGO til OSL den 8 December - saa skal jeg klare SEA-Whateverworks-OSL med avreise SEA 07Dec

Jeg får bistå med å få opp ‘kvinnekvoten’ - blir veldig gjerne med på årets julebord
Tusen takk på forhånd til dere som arrangerer!

Utfordring ! Om TOS klarer aa komme seg fra BGO til OSL den 8 December - saa skal jeg klare SEA-Whateverworks-OSL med avreise SEA 07Dec

Beste tur operatoer er jo Bongo og bestillingen var SEA-Whateverworks-OSL og det ble avreise den 07 Dec med ankomst OSL 08 desember 15:00.

I god Bongo stil 3 Flyselskaper, 3 Mileage Program ble raidet og Mixed Cabin :D

Seattle - Calgary med Alaska Embrummer 170GT - 1 A
Calgary - Frankfurt med Air Canada 787-9 - 4 K
Frankfurt - Oslo med Lufthansa A321NEO - Sete whatever - mystery Seat

To be Continued…en skal jo hjem igjen :p

Beste tur operatoer er jo Bongo og bestillingen var SEA-Whateverworks-OSL og det ble avreise den 07 Dec med ankomst OSL 08 desember 15:00.

Så da forstår jeg det dit hen at du kommer? Det gleder jeg meg til - da skal vi kose våsj og diskutere lavkalori-øl live.

Utrolig kult at du planlegger å komme DC-8-63. Det blir hyggelig å treffe deg igjen.

Så da forstår jeg det dit hen at du kommer? Det gleder jeg meg til - da skal vi kose våsj og diskutere lavkalori-øl live.

Utrolig kult at du planlegger å komme DC-8-63. Det blir hyggelig å treffe deg igjen.

Ja jeg kommer (lurer ennaa litt paa hvordan jeg kommer meg hjem igjen ;) men det begynner aa ligne noe naa…..blir nok noe rapport og greier !)

Ser frem til aa treffe dere begge (og de andre) er vel paa plass paa Nationaltheatret Stasjon rundt 16:00 og er ikke motstander av noe goldt aa drikke (det het vel forspiel i sin tid (lenge lenge lenge siden(tm))

Ikke bli overrasket om det blir en øl på Røør før forestillingen.

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk

Ikke bli overrasket om det blir en øl på Røør før forestillingen.

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk

Naa har jeg en destinasjon :drink (P.S. Hickok - haaper du finner veien via PNW engang, jeg har en nevoe med noen skikkelig «daarlige» kontakter i mikrobryggeri bransjen, noen oktaner over KnausenBrygg(tm), Pfriem i Hood River, Crux i Bend, Sun River Brewery i Bend, Boneyard i Bend.)

Last edited:
Naa har jeg en destinasjon :drink (P.S. Hickok - haaper du finner veien via PNW engang, jeg har en nevoe med noen skikkelig «daarlige» kontakter i mikrobryggeri bransjen, noen oktaner over KnausenBrygg(tm), Pfriem i Hood River, Crux i Bend, Sun River Brewery i Bend, Boneyard i Bend.)

Flere av disse ligger på planen sammen med en tur innom Cascade.

Detta har jeg trua på. 83,69% sjans for at jeg får barbert vekk litt jobb. Så tentativ+

Sent from my iPhone using Tapatalk

Min store utfordring er om jeg skal toget eller bussen inn til byen den dagen. I motsetning til dc-8-63 får jeg ingen bonuspoeng, men jeg kommer.

Min store utfordring er om jeg skal toget eller bussen inn til byen den dagen. I motsetning til dc-8-63 får jeg ingen bonuspoeng, men jeg kommer.

Kjempehyggelig !! (Jeg faar heller ikke Bonuspoeng - jeg bare bruker poeng :D) og skal nok ferdes med Tog forbi Ljan !)

Betalingsinfo og endelig påmelding kommer om ikke lenge, men tenker som tidligere å gå får en av selskapsmenyene deres hvor det bare dukker opp masse mat på bordet.

Men de som etterhvert melder seg på og som har ymse allergier får bare sende meg en PM, så gir jeg beskjed til restauranten

Back