Flyprats julebord 2013 - 12 desember Oslo Spiseforretning

Sålenge det ikke krasjer med reiser eller annet uforutsett; Sign me up! Stiller forhåpentligvis i ny ANA Cardigan fra returen fra DM-tur uken før ;)

Last edited:
Ser at det er midt i en arbeidsuke, så det blir ikke mulig for meg å ta fri denne uken, så det glapp for meg denne gangen, dessverre! :(

Ser det ikke ble registrert første gangen jeg skrev jeg skulle være med, men er altså et JA fra meg også :)

Da ser det jaggu ut til at jeg må trekke min stand-by i år også da nærværet er ønsket i Brasil denne gangen.

Tentativ her også, jobber for å få det til. Krasjer litt med tur til Praha / Eureka Poker Tour (Jeg spiller ikke poker, men skal se på), men mulig jeg kan dra 13.

Da har vi åpnet for betaling og endelig påmelding til julebordet

Påmelding og betaling foregår gjennom denne linken, og man velger ønsket hovedrett når du betaler. Prisen er 500kr for torsk og hjort, og 570kr for pinnekjøtt.

https://www.deltager.no/julebord_2013_12122013

Menyen er som følger:

Forrett: Kamskjell med gulerotpurre, endiver og finristet fenikkel med valnøtt og appelsinskum

Hovedrett:
Valg 1: Juletorsk - skinnstekt med Ringerikserter, saltbakte rødbeter og oksehaler, med sjy
Valg 2: Dåhjort - Helstekt ytrefilet med polert emmer, sopp, timian, rosenkål og blåbærpurre
Valg 3: Pinnekjøtt - med poteter og rotmos

Dessert: Sjokolade med Tindved

Påmeldingsfristen er onsdag 4/12 klokken 12

For de som opplever problemer med betalingen eller har andre spørsmål så ta kontakt på PM

Har 2 spørsmål som jeg velger å ta i plenum:
-Er det mulig med alternativ forrett for de som ikke kan spise skalldyr? (2-3% har skalldyrallergi og kristne som følger Bibelen kan heller ikke spise skalldyr)
-Det er 2 måter å tilberede pinnekjøtt: den ene koker/damper kun kjøttet, den andre setter også til slutt pinnekjøttet et par minutter til lett bruning i stekeovn. Er det mulig å sikre at man får pinnekjøtt av den siste varianten?

Back