Scanair Julebord - Vognmand Nilsen, Oslo Onsdag 15/12

Da har jeg fått menyen fra Vognmanden og opplegget blir relativt likt som ifjor. Det blir en standards 3-retters, hvor man kan velge mellom 3 forskjellige hovedretter som vist under.

Endelig og bekreftet påmelding til julebordet finner sted når betalingen foreligger. Frist for betalingen, påmelding og valg av hovedrett er 10 desember, da jeg må melde inn matbestillinger til Vogmanden den dagen

Meny:

Forrett:
Rakfisk med lefser, rødløk og rømme.

Hovedrett:
Torsk med potetmos og vårløk, petit pois, bacon og nøttesmør med kapers.
...eller...
Pinnekjøtt med rotmos, kokte poteter og sjy.
...eller...
Lutefisk med tilbehør.

Dessert:
Lakris pannacotta med eplechutney og basilikumis.

Prisen er 515kr per person

Betaling og påmelding foregår ved å bruke følgene link:
https://www.deltager.no/flypratjulosl2011

Påmeldingfristen er 10 desember

Alle som til nå enten har meldt seg på eller meldt seg interesert vil motta en PM med info om dette

Last edited:
Må dessverre melde avbud. Min hovedsponsor har pekt ut ARN-ORD for mitt vedkommende denne dato. Et lite trøstetreff i Chicago, Tommy777?

Må nok også stå over da plan a,b og c har feila (ondskapsfulle arbeidsgivere som ikke gir tanta mi fri før 22 desember...). Familie og venner får heller nyte godt av litt finere julegaver i år, siden jeg sparer penger, hehe. Satser på en hovedstadtur tidlig på nyåret en gang :)

Påmeldt og betalt! Selv om jeg skulle ønske at jeg kunne hatt rakfisk (og ikke en helt fersk torsk) som hovedrett også, som i fjor. Uansett, jeg gleder meg (og satser på at det er plass til meg på kjærra fra STO slik at jeg kommer on-time og ikke en times tid for sent som i fjor...)

Må dessverre melde avbud. Min hovedsponsor har pekt ut ARN-ORD for mitt vedkommende denne dato. Et lite trøstetreff i Chicago, Tommy777?

Jeg er i byen den 15. og 16. (kommer inn etter lunch fra California den 15.). kan ikke love rakfisk, men en svensk eller tysk bule skal vi nok klare hoste opp

Minner om betalingsfristen og påmeldingsfristen for julebordet er førstkommende fredag (10/12)

Bare en liten opplysning, pga en dobbeltbooking har vi fått bord i hovedrestauranten og ikke chambre separe denne gangen, uten at det gjør noe.

Itillegg minner jeg om tradisjonen om å ta med en liten flyrelatert gave

Ses på onsdag klokken 18

Opplyser for ordens skyld at jeg ikke kan delta på julebordet i kveld. Regner med det var underforstått ved at påmelding ikke ble bekrefet på fredag (som var fristen), i tillegg til at betaling uteble.

Jeg er av jobbmessige årsaker forhindret til å være med. Dessverre.

Ønsker dere alle en riktig flott kveld!

Back