Flyprats julebord 2013 - 12 desember Oslo Spiseforretning

Klippet fra et herværende flyselskap:

Avgift for navneendring - Per passasjer
1012 NOK / € 110​
1472 NOK / € 160​

Har funnet en som overtar plassen og festkomiteen virker heldigvis ikke å ha samme politikk som Ryanair på navneendring:-)

Den er tynn og kan lett være under benklær og noe større skjorte istedenfor t-shirt:lol:

Folkens,

Beklager, men jeg har dessverre fått ett meget viktig møte på tapeten i Chicago på Fredags morgen, så jeg måtte i dag endre billetten og reise hjem i morgen

Dersom noen vil ha plassen min, ta kontakt.

Folkens,

Beklager, men jeg har dessverre fått ett meget viktig møte på tapeten i Chicago på Fredags morgen, så jeg måtte i dag endre billetten og reise hjem i morgen

Dersom noen vil ha plassen min, ta kontakt.

Det var da som svarte! Etter alle de uenigheter og krangler vi har hatt gjennom alle år, så hadde jeg sett frem til å møte deg in real life. Det sies jo at du faktisk er en både hyggelig og artig kar ;)

VENNLIG hilsen Imm

Men jeeeg kommer! Jooooohoooo. Blir gøy å møte mange av dere for både første, andre og tredje gang ;)

Dette er tredje gangen jeg nesten har truffet deg. Slik kan man da ikke holde på! :old

Siden årsmøtet er kl 17 regner jeg å være på plass fra 16:45.

Julebordet begynner offisielt 18, men er alltid lov å tjuvstarte.

ETA for maten skal bære nærmere 18:30.

I tillegg har Fluxie tatt på seg den ærefulle jobben som nisse

Folkens,

Mygge ut i siste liten kalles det der, men nå har du nok spart deg for haudeverk og en kraftig migrene i morgen ;)

Da var årsmøtet ferdig vi kan gå løs på julebordet
yny8u7ep.jpg

Kveldens quote kommer fra Islendingen:
- Business føles trangt når jeg kun flyr first

Studenter altså :p

Kveldens quote kommer fra Islendingen:
- Business føles trangt når jeg kun flyr first

Studenter altså :p
Haha, kjenner meg igjen! Tok meg selv i å (nesten) irritere meg over manglende privacy på SQ A380 C med 1-2-1. Når setet ikke er privat nok til at jeg kan ta matbilder uten å føle meg dum er produktet for dårlig. ;) Tror jeg har gjort meg en bjørnetjeneste ved å lede 7-2 på longhaul first mot longhaul business. :p

Last edited:
Takk for et bra arrangement.

F-skjorter slo ikke helt gjennom, får finne på noe nytt til neste gang.

Back