Scanair Julebord - Vognmand Nilsen, Oslo Onsdag 15/12

Tusen takk for en kjempehyggelig kveld! ;)
God mat og godt felleskap,. og jeg ønsker alle et godt forumliv videre, med takk til CK for alle de årene han har dratt skuta og samtidig vil jeg gi min honnør til Discus, Someone og Gustavf for å ha tatt ballen videre, og jeg gir min fulle støtte til det nye styret.

heia Flyprat! vi blir så mye fattigere uten

Takk for en hyggelig kveld alle sammen. Artig å se ansikter bak også. Fortsatt God Jul og lykke til videre med det nye styret.

Mvh Jan

Takk for hyggelig kveld, som begynte på Oslo Mekaniske, før det ble middag på Vognmand Nilsen og endte opp på Ivars Kro :cheers:

Nå har jeg frekventert dette området i 4-5 år, men aldri har jeg endt opp på Ivars Kro. Så det hørest ut som en artig kveld! Er definitivt med på neste fly/øl/vin :spin

Ivars Kro har jo også blitt noe mindre "brunt" etter de flyttet og fikk nye lokaler. På samme måte som Lompa, men når det er sagt så er det fortsatt "folkelig" :drink ;)

Takker for en hyggelig kveld i går ! Ivars Kro skal man ikke kimse med. De hadde jo nydelig musikk ! ;)

Ivars Kro har jo også blitt noe mindre "brunt" etter de flyttet og fikk nye lokaler. På samme måte som Lompa, men når det er sagt så er det fortsatt "folkelig" :drink ;)

Det er jo på ingen måte like ubrunt som Lompa og den som ender opp første etasje, og ikke pianobaren vi var i, har fortsatt mulighet til å bli klådd på av 70-årige enker til toner av dänsband.

Skikkelige snauskaller!
Du har ikke forvekslet bilder fra flyforum sitt julebord med nynazistene sitt??:lol

Noen bilder sier du! Ser bare ett jeg!

BF:cool2

Ha ha ha ha Bizflyer, du er nå god :lol: :colgate:

Hvem er'n karn som hadde glemt dressjakka hjemme? Ved siden av en nordlenning ;)

Tusen takk for en kjempehyggelig kveld! ;)
God mat og godt felleskap,. og jeg ønsker alle et godt forumliv videre, med takk til CK for alle de årene han har dratt skuta og samtidig vil jeg gi min honnør til Discus, Someone og Gustavf for å ha tatt ballen videre, og jeg gir min fulle støtte til det nye styret.

heia Flyprat! vi blir så mye fattigere uten

Slutter meg til navnebror her.
Takk for godt lag alle.
Min bedre halvdel og jeg er tilbake i snøværet i sørvest etter en trivelig samling.
Hun sier hun deltar ved neste mulighet også og jeg har ikke tenkt å si nei.:)

Trykk på bildet også bla deg gjennom albummet. Da dukker flere bilder opp ;)

Se der ja! Takker for teknisk hjelp og støtte! ;)

Hvem er herren i kjole & hvitt mellom Someone og CK? En frimurer som hadde gått feil??

BF:cool2

Savnet dere i går, der jeg satt på VS029 fra LGW til BGI. Hadde en gansske ubehagelig reise. Flyet var fult, og hadde bare plass til en av oss tre, men så fikk vi tilbud om klappsete til kona og meg, mens dattera på 8 satt bak på rad 57. Første gang jeg har sittet oppe i en 747, men 8 timer på klappsete er ikke behagelig. Hadde vært bedre på Vognmand Jensen tror jeg.

Hvor er bildene fra gårsdagens julebord?

Hilsen en frysende IMM på Barbados
(med høy feber)

Ja, takk for en hyggelig kveld. Det ble ikke sent for min del, men selskapet var meget hyggelig så lenge det varte. Som det fremgår av bildene er det riktignok ikke mange damer som henger seg på. Da var det imidlertid svært hyggelig å hilse på fruen til OJB, som jeg tror er ualminnelig tålmodig med sin manns flyinteresse. :)

Tusen takk for "Hvorfor fly flyr", også. Det var da så altfor meget, men jeg satte veldig pris på den.

(God bedring, LA! Høres kjipt ut.)

Kristian

Back