Scanair Julebord - Vognmand Nilsen, Oslo Onsdag 15/12

Re: Scanair Julebord - Oslo Onsdag 15/12

Har lagt inn fri request for denne dagen. 16/11 vet jeg sikkert, så sett meg opp som sby inntil videre.

Hvor mye må en regne med å betale for å være med på julebordet? Men desember er en dyr måned i utgangspunktet....

Hvor mye må en regne med å betale for å være med på julebordet? Men desember er en dyr måned i utgangspunktet....

Dette var fjorårets menyvalg

Her kommer menyforslaget fra Vognmanden - overraskende men ganske så spenstig:

Rakfisk med lefser,rødløk og rømme.

Torsk med potetmos og vårløk,petit pois,bacon og nøttesmør med kapers.
eller
Pinnekjøtt med rotmos, koktepoteter og sjy.

Krydderkake, vanilje og kanelkrem, kirsebærkompott, marsipankonfekt og
gløgg sorbet.

Menypris 485,-
Lutefisk med tilbehør kr 375,- eller i menyen isteden for pinnekjøtt.

Blir vel noe lignende i år. Itillegg kommer drikke, men det er jo opp til enhver hva man velger på det punktet

Tror jeg løfter denne i håp om å få plass, før jeg selv bestiller time hos optiker igjen ;)

Trodde jeg hadde registrert deg, vel, nå er du ihvertfall på listen :)

Uansett, så skal ikke plass være noe problem, det viktigste var å få satt en data og få et slags anslag på antall intereserte ;)

Jeg må desverre over på Standby listen...

Da er chambre separe booket på Vogmand Nilsen fra klokken 17:30 onsdag 15/12. Info om menyvalg og betaling vil foreligge nærmere julebordet

Kan desværre se allerede nu, at jeg ikke får mulighed for at komme til OSL i denne omgang, men ser frem til at vi måske kan lave et træf i CPH og at komme til OSL på et senere tidspunkt. Så I må gerne fjerne mig fra listen i denne omgang, desværre.

God fornøjelse til alle...

Back