Flyprats julebord 2013 - 12 desember Oslo Spiseforretning

Jeg melder meg også på.

Har valgt rett og betalt nå nettopp.

Men de tok ikke Americano Express gitt :( så det ble ikke bonuspoeng av dette julebordet.

Men ser stort fram til å treffe andre fly interesserte :)

Hm, der klarte jeg å rote dette til. Da blir det ikke julebord på meg. Jeg satser likevel på å komme innom senere på kvelden, siden jeg uansett er i Oslo den kvelden.

ohh Jeg har klempt å betale på net og påmedling frist er ut nå. Beklager.

Men jeg kan betale med cash denne kveld.

Jeg tar Lutefisk.

Jag har verkligen sett fram emot detta - och få chans att testa era norska specialiteter :D

Men tyvärr blev det Köpenhamn och London istället nästa vecka!

Kan ta med en ekstra jeg om det skulle bli krise, har både størelse M og L blå og grå.
Takk for tilbud, men jeg vil nok stå for min egen påkledning. I verste fall må jeg ta en tur til på F, men det rekker jeg ikke før julebordet.

Kom hjem fra Sierra Leone i går kveld. Har ikke fått betalt. Er det en mulighet fortsatt, selv om deadline er ute?
(Trip repport fra turen kommer om en dag eller to).

Van Laack er funnet, hadde gjemt seg i min samling fra Club Med. Håper det er flere som møter opp like standsmessig. :fly

Må desverre melde avbud på morgendagens julebord. Takket være Color Lines kanselleringer 2 dager på rad i forrige uke ble hele førjulsturen til Danmark forskjøvet og jeg rekker ikke hjem i tide i morgen.

Om noen har lyst å hoppe på i siste liten og spiser pinnekjøtt så kan jeg selge min plass til en "fornuftig" pris. Ta kontakt på PM i så fall.

Jeg tar med noen småting som jeg lodder ut til inntekt for barnehjemmet My Home. Så hvis du vil kjøpe lodd, så ta med noen småpenger. :)

Om noen har lyst å hoppe på i siste liten og spiser pinnekjøtt så kan jeg selge min plass til en "fornuftig" pris. Ta kontakt på PM i så fall.

Klippet fra et herværende flyselskap:

Avgift for navneendring - Per passasjer
1012 NOK / € 110​
1472 NOK / € 160​

Klippet fra et herværende flyselskap:

Avgift for navneendring - Per passasjer
1012 NOK / € 110​
1472 NOK / € 160​

Akkurat. Og skulle noen komme for sent til forretten, så må man betale hele selskapet om igjen. Man får selvfølgelig ikke lov å spise hovedrett og dessert om man ikke har tatt forrett. Og prisen for kun hovedrett og dessert er muligens langt over det du først betalte.

Back