Flyprats Julebord - 15 november Grilleriet

Someone

Moderator
Medlem
Da er dato for årets julebord (og dermed årsmøtet satt) og i år er det booket bord på Grilleriet. Meny og bestilling kommer vi tilbake til, men maten serveres kl 18:00, og vi har lokalet fra klokket 17:00.

Gi lyd fra dere som tror eller planlegger de kommer, så blir det firm bestilling når maten skal betales

Julebordskomiteen - Someone og Fluxie

Hei alle. Da er det åpnet for bindende påmelding til julebordet på Grilleriet torsdag 15 november. Selve julebordet starter kl 18, med matservering fra ca klokken 18:30. Dessuten avholdes Foreningen Flyprat sitt årsmøte fra 17:15. I år som tidligere har vi Mezzaninen (2 etasje) for oss selv. Vi lar kokken bestemme menyen, så hva som kommer blir like spennende som oss, med det blir en 3 retters meny som vanlig. Eventuelle allergier meldes fra til Fluxie, som er årets kjøkkenkoordinator.

Pris er 520kr per person og meldes på enten ved å Vippse til #18641 (foretrukket løsning) eller å bruke deltager.no og betale der:

link: https://www.deltager.no/julebord_flyprat_2018_15112018

Betalingsfrist er mandag 12, men vi har alltid plass til etterslengere ;)

Regner med å komme:
Someone
Fluxie
OttoL
Henshaw
SQ777
storg
Hickok
Bizflyer
jcnorway
zico77
Fnate
EB
learjet
Ruby
PettR
RobertAas
Tristar
LCH
Fellowship
LN-KOG
LN-JON
KnutW
Petter380

Tentativ:
kimpe
BSSW
LN-MOW
RJon
Millemor
Twin Otter

Last edited:
Tentativ på meg!!! Har fryktelig lyst. Det står i kalenderen at jeg skal til Amsterdam i jobb enten den kvelden eller neste morgen, men det er ikke 100% avklart enda

Sett meg opp på høyst sannsynlig. Ikke umulig at jeg er på jobb i nærheten da.

Nå er det lenge til mat skal bestilles, men i år er det Fluxie som er kontakten mot kjøkkenet, da Fru Someone har en termindato som gjør jeg er bittelitt tentativt. Det betyr at eventuelle allergier, når den tid kommer, får meldes til han

Sett meg på "muligens", som vanlig. Skal i utgangspunktet være i eller på vei fra Armenia den dagen, men ikke booket noe enda så må se an hva jeg får til.

Hatt jævla utur med reiser hver gang de siste årene, så nå krysser jeg fingre og tær!

Kim

Tentativ
Mulig vi er på flyttefot på jobben da, og da blir det ikke enkelt å kunne stikke av :8:

Tar enten NSB på formiddagen eller Widerøe på ettermiddagen fra Røros slik at jeg er klar på Grilleriet klokken 18:00....med julegave:-)

Sett meg opp som "muligens", må se hva jeg får til når det nærmer seg.

Back