Flyprats Julebord - 15 november Grilleriet

Tentativ på meg!!! Har fryktelig lyst. Det står i kalenderen at jeg skal til Amsterdam i jobb enten den kvelden eller neste morgen, men det er ikke 100% avklart enda

Da kan dere kontratentativere meg. Jeg kommer

Sett meg opp som tentativ. Skal på et seminar på fredagen. Mulig det kan kombineres? Hva slags prisnivå ligger en sånn en kveld på?

Sett meg opp som tentativ. Skal på et seminar på fredagen. Mulig det kan kombineres? Hva slags prisnivå ligger en sånn en kveld på?

Kommer an på hvor mange flasker Champagne du skal ha, men neppe mer enn en 5-8 000 kr......:stir

Typisk koster maten 400-500kr for en tre retters, så har hver ansvar for sin egen drikke utover det

Sett meg som tentativ. Vikarlivets "gleder" betyr tildeling av vakter fra uke til uke, så aner ikke om jeg jobber den kvelden nå. Om jeg ikke skal pakke SK eller DY traller på OSL den kvelden eller skal på tidligvakt påfølgende morgen kommer jeg.

Bindene påmelding (betaling) og pris kommer til neste uke, da Grilleriet november meny først er klar da

Bindene påmelding (betaling) og pris kommer til neste uke, da Grilleriet november meny først er klar da

Jobber med å avklare arbeidsmøter i Oslo enten torsdag 15. eller fredag 16. november, ser 50/50 ut p.t.

I fjor kom jeg rett fra SAW, i år kommer jeg fra BGO - begge deler ansett som utlandet ;) :D

Back