Harald Oanes
ScanFlyer Silver
Dette var det beste innlegget i denne debatten! Å i det hele tatt prestere å svare det hun gjorde, er nesten så man kan begynne å lure på hva slags holdninger hun representerer.
Det som stadig overrasker meg her inne, er hvordan endel debattanter er mer opptatt av hva som er juridisk korrekt enn at selskapet skal yte det lille ekstra. Det blir attpåtil fremsatt som et problem! Når dette i tillegg er ansatte i nevnte selskaper, har jeg et råd til dere: Ikke bytt bransje, sånne holdninger gjør dere nemlig ubrukelige i kontakt med kunder i andre deler av samfunnet! :headbang
(venter på stormen)
Endelig en som forstår hva jeg sikter til... Og jeg blir fullstendig oppgitt av hvordan enkelte av dere henger dere opp i at denne 15-åring ikke hadde ekstra penger med seg. Og gang på gang argumenterer dere på dette spesifikke område, jeg synes dere angriper hele diskusjonsgrunnlaget på feil vinkeling. Det er lett for dere, og meg - å sitte her uten en gang å ha opplevd en nødlanding (eller sikkerhetslanding som man velger å kalle det), jeg som de fleste - hadde vel slitt med ubehag både under hendelsen og i ettertid. Så står man alene, i en fremmed by - med familie langt, langt borte - så argumenterer dere med at intet er juridisk ukorrekt, og derfor bør jenta klare seg selv! Jeg burde bli målløs, men blir heller oppgitt.
Og bare for å ha det klart, jeg har intet i mot flyselskapet Norwegian, men jeg synes de har vært svært, svært uheldig i håndtering av et par situasjoner den siste tiden, hvor de tidvis gjemmer seg bak regler og lover - og lar fornuft og service seile sin ege sjø. Jeg som bruker av flytjenester, som betaler det av min egen lomme - jeg vil ikke klare å la være å tenke på disse hendelser når jeg skal ut og fly, selv om dette på ingen måte utelukker Norwegian som mitt flyselskap... Men tankene kan man jo ikke styre...
H
Last edited: