Trety
ScanFlyer Rusty
Hva i alle dager snakker du om? Jeg har ikke den holdningen i det hele tatt, og jeg synes du skal ta deg sammen å slutte og legge ord i munnen på meg. Da vil jeg heller si at det er du som har problemer med den ovenifra og ned holdningen som du fremviser.
Det eneste jeg har sagt er at det virker som om mange ikke skjønner hvor vanskelig en IRR situasjon kan være, agent kan gjøre en god jobb ut i fra forholdene, og selv om folk får samme behandling så reagerer de forskjellig. Jeg synes ikke jeg utviser noen dårlig holdning bare fordi jeg sier at det som regel er umulig å få alle fornøyde i en slik situasjon. Uansett hvor du er eller hva du gjør her i livet, så finnes det alltid den typen som aldri er fornøyd, og som alltid skal klage
Jeg la ikke ord i munnen på deg, men leste det du skrev, og kommenterte derfra. Dersom du hadde tatt deg bryet med å lese hva jeg skrev, så beskyldte jeg deg ikke for å ha den holdningen, men stiller spørsmålstegn. Saken var at denne 15-åringen har opplyst at hun ga seg til kjenne, men fremdeles så mener du at DY da ikke kan kritiseres for noe ved den saken. Og da må det jo være sånn at du mener du at kunden lyver, eller hva?
Men at det utsagnet ikke representerer din holdning synes jeg er veldig bra, og ikke minst betryggende i forhold til at DY har medarbeidere som skjønner tegninga! :up:
Men i forhold til det å være ovenfra og ned - ja, når man møter på mennesker som ikke skjønner viktigheten av kundebehandling får jeg en ovenfra og ned holdning til disse personene. Rett og slett fordi de da tydelig demonstrerer talentløshet.
Da er siste ord fra meg i sakens anledning sagt.
Last edited: